וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילו: "רק שגרייב יבוא ויגיד שהוא מוכן לאמן"

יצחק סולומון

9.11.2008 / 12:31

חבר הנהלת מכבי אחי נצרת, אחמד חילו, מוכן לעשות הכל כדי שהמאמן הצעיר יישאר על הקווים עד סוף העונה: "יש לו יכולת, יש לו נסיון, הכל תלוי בו"

במכבי אחי נצרת עדיין מאמינים כי בסופו של דבר נג'ואן גרייב יאמן את הקבוצה עד סיום העונה, לאחר שבשני המשחקים בהם הדריכה, השיגה הקבוצה שש נקודות, וגברה על קבוצות צמרת כהפועל רמת גן והפועל באר שבע. "הכול תלוי בו. אנחנו רק מחכים שיבוא ויגיד שהוא מוכן לקחת את הקבוצה", אמר חבר ההנהלה אחמד חילו.

חילו נשמע היום (ראשון) אופטימי. "לנג'ואן יש יכולת, יש לו ניסיון עשיר כשחקן. לא הרבה שחקנים עשו קריירה כמו שלו. אנחנו רק מחכים שיבוא ויגיד שהוא מסכים לקחת את הקבוצה. ניתן לו את כל הגיבוי ואת כל התנאים שבעולם. זה יהיה כבוד גדול עבורנו שבן הקבוצה הופך למאמן ראשי".

גרייב עצמו נמצא כעת בעיצומו של קורס מאמנים. הוא קיבל מההתאחדות אישור זמני לחודש, אשר יפקע בעוד שבועיים. חילו סבור שהעובדה שלגרייב אין תעודת מאמן לא צריכה להשפיע. "ולאבי נמני יש תעודה? אולי נביא מאמן שיעבוד מתחתיו, אולי נסדר לו אישור קבע כי יש לו רק כמה מקצועות להשלים, זו לא הבעיה. רק שיבוא ויגיד שהוא מוכן לאמן".

מאמן הכושר של מכבי אחי נצרת, משה שרעבי, יעבור מחר (שני) ניתוח מסוכן בבית החולים רוטשילד בחיפה, שייאלץ אותו להיעדר למעלה מחודש. לפני המשחק בבאר שבע ביקש נג'ואן גרייב מהשחקנים: "בואו נעשה שמח למשה וניתן לו ניצחון במתנה לפני הניתוח". בסיום הקדישו השחקנים את הניצחון לשרעבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully