וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיטורי הרשקוביץ נועדו לפנות את השטח"

קרן שמש

9.11.2008 / 13:39

מקורב לגבי קצרה משוכנע שבהפועל ת”א מכינים את הקרקע לכניסת טביב ואנשיו. שחקן בקבוצה: ”היה ברור שהמעמד של אריה בסכנה”

אריה הרשקוביץ הגיע הבוקר (ראשון) בפעם האחרונה למתחם חודורוב, לאחר שסיים תקופה בת 17 שנים בהם שימש כמנכ"ל הפועל תל אביב. כזכור, אתמול החליט מוני הראל, מבעלי הקבוצה האדומה, שהגיע הזמן לשינוי ופיטר את המנכ"ל מתפקידו.

לאחר סיום המשחק מול מכבי פתח תקוה אמש, ביקש הרשקוביץ להיפרד מהשחקנים. "אני רוצה להודות לכם על הכל", אמר בחדר ההלבשה. "זה כואב וצריך להתרגל. בזמן האחרון הייתה תחושה שהולך להיות פה שינוי, אבל לא חשבנו שזה יהיה כל כך מהר, ציפינו לשינויים בסוף העונה" אמר שחקן בקבוצה. הרשקוביץ, שרגיל לשבת על ספסל הקבוצה, בילה את המחצית הראשונה של המשחק אתמול ביציע ולקראת פתיחת המחצית השנייה ירד לספסל בפעם האחרונה כמנכ"ל הפועל תל אביב.

פיטורי המנכ"ל אמש הם לא חדשות מפתיעות. עם אישורו של אלי טביב את כניסתו להפועל תל אביב בעונה הבאה היה ברור כי איש העסקים ירצה להביא אנשים מטעמו לתוך המערכת. שמו של גבי קצרה, מנכ"ל הפועל כפר סבא לשעבר, עלה ופגישות משותפות של הראל עם השניים ניבאו את העתיד. "לפני כשלושה שבועות נערכה פגישה בין הראל, טביב וקצרה ובה דובר על הכניסה של השניים למערכת", מספר מקורב לקצרה ומוסיף, "קצרה מייעץ להראל כבר תקופה ארוכה. הפיטורים האלו נועדו לפנות את השטח, זה ייקח זמן, אך קצרה יהיה חלק מהפועל תל אביב".

"אריה נראה רגיל"

בשבוע שעבר חגג טביב ביציע בטדי את ניצחונה של הפועל על בית"ר ירושלים יחד עם חבר ההנהלה, עו"ד שחר בן עמי ולאחר סיום המשחק ירדו השניים לחדר ההלבשה והרשקוביץ הצטרף לחגיגה. על פני השטח נראה היה כי מקומו של הרשקוביץ בטוח לפחות עד סוף העונה, אז טביב יכנס למערכת.

עם זאת, הדיבורים על כניסתו של קצרה בתקופה האחרונה ערערו את מעמדו של הרשקוביץ, שחשש לתפקידו אך ניסה לשדר עסקים כרגיל. "מי שקורא עיתונים ידע שהמעמד של אריה בסכנה. קשה לומר שראו שזה משפיע עליו, הוא נראה רגיל", מספר אחד השחקנים בקבוצה. למרות ניסיונו לשמור על השגרה ולהעביר בצורה חלקה את העונה האחרונה שלו בחודרוב, למוני הראל היו תכניות אחרות בשביל המנהל.

"למוני היו חששות שאריה לא מנהל את עניין הכספים של המועדון בצורה חכמה. ניהול כספים לא מאורגן, בזבזנות, כאיש עסקים הוא ראה ליקויים שהיה קשה לו לעבור עליהם בשתיקה. אריה הרגיש שבוחנים אותו ומערכת היחסים בין השניים נפגעה עד שלבסוף הגיעה הפרידה", מספר גורם במועדון.

אמנון ברזילאי, ספונסר הקבוצה ומי שהביע רצון להיות חלק מבעלי הפועל תל אביב התייחס לפיטורים ואמר: "מוני יודע מה הוא עושה, הוא זה שמנהל את הקבוצה, הוא אדם מקצועי. אני לא מתערב בהחלטות שלו. יש לו את הסיבות שלו וזה עסק. אני חושב שבמקום להתעסק ב'למה', צריך לתת את ברכת הדרך להתחלה החדשה".

מוני הראל הגיע אמש למשחק לאחר תקופה בה נעדר מהמגרשים, אך מי שלא ישב לצידו כמו בדרך כלל היה שותפו, עו"ד שחר בן עמי. יתכן כי הסיבות להיעדרותו של בן עמי הייתה אי הסכמתו לעזיבתו של הרשקוביץ. "ההחלטה על הפיטורים של אריה הייתה של מוני ולשחר לא היה חלק בכך. זה יוצר מתיחות בין השניים וכרגע אי אפשר לדעת לאן זה יוביל", מספר מקורב להראל.

טביב וקצרה מכחישים קשר לפיטורים

בינתיים גם בגזרתו של טביב לא שקט, אגודת הספורט הפועל כפר סבא מתכוונת להגיש בימים הקרובים תביעה לבית משפט המחוזי בתל אביב נגד איש העסקים בבקשה למנוע מטביב להעביר את זכויות המועדון.

עוד דורשת האגודה לחשוף את חוזי מכירת השחקנים שעברו בקיץ האחרון מהפועל כפר סבא להפועל תל אביב ביניהם סמואל יבואה, אביחי ידין, דגלאס דה סילבה ובן לוז מחשש לאי שקיפות. באגודה טוענים כי העברת השחקנים נעשתה כחלק מהמעבר העתידי של טביב להפועל תל אביב.

טביב משתדל להכחיש מעורבות ואמר בתגובה לאירועים בהפועל תל אביב: "אין לי שום קשר לפיטורים האלו, אני לא קשור בשום דרך". גם מי שעתיד לתפוס את כסא המנכ"ל בעונה הבאה, גבי קצרה, הגיב בצורה דומה: "אני לא קשור לפיטורים האלו וזה גם לא ענייני. כרגע אני מתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל ואין קשר לשמי בכל העניין הזה".

בינתיים בהפועל תל אביב מעדיפים שלא להגיב לשינויים במערכת ועדיין לא הוציאו הודעה רשמית על פיטורי המנכ"ל ומי עתיד להחליפו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully