וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהכח מצאו את סוד ההצלחה

דור בלך

9.11.2008 / 12:34

במועדון גילו שהקבוצה עוד לא הפסידה עם התלבושת הלבנה, אותה לבשו השחקנים בניצחון על קרית שמונה. האוהדים חיכו עם סוכריות ושמפניות

הרבה לחץ השתחרר אתמול בהכח עמידר רמת גן לאחר ניצחון הבכורה בליגה, ואצל הסגולים גם יודעים למי להודות – לתלבושת הלבנה. במועדון בדקו ומצאו כי לבשו את התלבושת הלבנה העונה רק שלוש פעמים, ולא הפסידו איתה אף לא פעם אחת. אתמול הם ניצחו את קרית שמונה, במחזור השישי סיימו בתיקו מול מכבי תל אביב ובמחזור השני חלקו את הנקודות עם בני יהודה.

"אני לא מאמין שזה בגלל הצבע של החולצה, אבל אם יגידו לי שזה מה שיביא את הניצחון אני מוכן לשחק בכל צבע חוץ מאדום", סיפר יו"ר הקבוצה ציקי קקון. "ידענו שהניצחון הזה יבוא ואנחנו מאמינים בדרך שלנו. אנשים לא מבינים שלא קל לשחקנים צעירים מליגות נמוכות להגיע לליגת העל. המרחק בין הליגות שהם שיחקו בהם לליגת העל הוא אדיר".

"הם לא תפסו את זה שליגת העל זו הזדמנות שצרים לתפוס בשתי ידיים ולא ביד אחת", המשיך קקון. "בשבוע שעבר אנחנו ודודו דהאן הסברנו להם את זה ונפל להם האסימון שעם עבודה קשה הם שווים הרבה נקודות. בקרית שמונה זה עבד ואם נמשיך בקצב עבודה כזה ניתן את הטון בשלבים הבאים, והרבה קבוצות יאבדו נקודות מול הכח".

כשהגיעו חזרה לרמת גן אמש חיכו לשחקנים אוהדי הקבוצה עם סוכריות ובקבוקי שמפניה והרימו אותם על הכתפיים. החל מסוף השבוע הקרוב יארח בכל שישי אוהד אחר את שחקני הקבוצה הזרים לקידוש וארוחת שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully