וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב, אימון סכנין לא התקיים

יצחק סולומון

9.11.2008 / 12:19

לאור חילופי המאמנים הצפויים בסוגרת הטבלה, הוחלט לבטל את האימון. מלמיליאן, לנדאו, בן שמעון, שירזי ומומי זעפרן מועמדים להחליף את דוד

אימון בני סכנין בוטל היום (ראשון) בעקבות חילופי המאמנים הצפויים בקבוצה. בדרך כלל, נוהגת הקבוצה להתאמן יום אחרי המשחק, אולם בגלל הנסיבות הוחלט לבטל את האימון כולו. פרדי דוד אמור להגיע בערב או לכל המאוחר מחר לסכנין כדי לסכם את סיום דרכו בקבוצה.

אתמול, לאחר התבוסה באשדוד, התקיימו לדברי אנשי סכנין מספר שיחות טלפוניות בין יושב הראש, חסאן אבו סאלח, למאמן. היו"ר הבהיר לדוד כי המצב קשה, אולם לא הודיע לו על פיטוריו, אלא ציפה שדוד יעשה זאת בעצמו.

יש הטוענים כי ההחלטה להיפרד מהמאמן נפלה כבר שבוע לפני כן, לאחר ההפסד הביתי 3:0 להפועל פתח תקווה. אבו סאלח יצא במפגן גיבוי למאמן שלו, אולם בחדרי חדרים ידעו לספר כי המבחן האמיתי של הקבוצה יהיה באשדוד. במהלך השיחה עם היו"ר טען פרדי דוד כי היו בעיות אובייקטיביות שמנעו מהקבוצה להצליח, ואמר כי אם יקבל עוד זמן, אין לו ספק שיעלה את בני סכנין על דרך המלך. אלא שלהנהלה אין זמן.

אבו סאלח לא הגיע למשחק באשדוד עקב מחלה, אולם חברי הנהלה דאגו לספר לו על הביזיון, ובאותם הרגעים הוחלט לממש את תכנית החירום. אלא שההודעה יצאה לתקשורת לפני שהגיעה למאמן, שאולי הריח את מה שמתבשל סביבו, אבל לא קיבל כל הודעה רשמית עד היום. במהלך השיחה הטלפונית התנצל אבו סאלח על כך מספר פעמים. "אנחנו מכבדים אותך, אוהבים אותך. גם אם נאלצנו להיפרד, נעשה זאת כידידים. מה שקרה לא היה צריך לקרות. אנחנו מועדון מסודר", התנצל היו"ר.

"נפנה לכל מאמן פנוי שיסכים וירצה לחלץ את בני סכנין מהמצב הקשה בו היא נתונה", חזר והדגיש הדובר, מונדר חלאיילה, שהתייחס לשאלה מי יחליף את דוד. בינתיים נזרקים לחלל שמותיהם של כל המאמנים הפנויים בשוק, ביניהם רן בן שמעון, ניצן שירזי, אורי מלמיליאן, גיל לנדאו ואחרים, אולם מי שעשוי להפתיע ולקבל את המינוי הוא דווקא מומי זעפרן, האיש שהעלה את סכנין לראשונה לליגת העל. זעפרן הוא תושב הצפון, מכיר את המנטליות המקומית, והכי חשוב: העלויות שלו זולות יחסים לעומת השאר, נתון שבסכנין לוקחים בחשבון לאור המצב הכלכלי הרעוע של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully