וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים: "למה שנודה לקהל אם הוא מקלל?"

דור בלך

9.11.2008 / 12:17

חלק משחקני בית"ר ירושלים לא הודו לאוהדים שליוו אותם לבלומפילד בגלל התחושה הקשה מהיחס לו הם זוכים. בקבוצה מרוצים מההרצאה של המומחה לווינריות

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בית"ר ירושלים אמנם רשמה אתמול ניצחון מרשים על בני יהודה, אלא שבסיום המשחק רוב שחקני הקבוצה לא הלכו להודות לקהל והשיחות בחדר ההלבשה נעו סביב התחושה הקשה שיש בקבוצה כלפי הקהל. ראובן עטר, שהיה אמור להתראיין לטלוויזיה מתחת ליציע של אוהדי בית"ר לאחר המשחק, העדיף להמתין עד שאלו יעזבו את האצטדיון.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מהקללות שסופג עטר וכן מהיחס המשפיל שזוכים לו מספר שחקנים. לאחר שיואב זיו איבד כדור במחצית הראשונה החל הקהל להטיח לעברו קריאות בוז ולשיר "אלירן דנין". אגב, לאחר כל שער שבית"ר כבשה רץ דנין אל עבר יואב זיו והשניים התחבקו. כשעידן טל עמד להיכנס כמחליף דרש הקהל את משה אוחיון.

השחקנים דיברו ביניהם בחדר ההלבשה ותהו: "למה שנבוא להודות להם לאחר שהם מקללים אותנו?". פרט לכך שוחחו השחקנים בעיקר על ההרצאה ששמעו מהמומחה לווינריות אלון אולמן באימון המסכם בשישי. בהרצאה שארגן יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, אמר להם אולמן כי הם חייבים לעלות למגרש לא בשביל לנצח אלא בשביל להביס.

"אל תנוחו אחרי הגול הראשון ולא אחרי השני, תמיד תרצו לתת את הבא. אם תנצחו 0:5 הביטחון שלכם יחזור וגם יתר הקבוצות יפחדו מכם". בדאבליסטית מאמינים כי ההרצאה נתנה את אותותיה ואמרו: "אולי זה לא נגמר 0:5, אבל זה גם לא היה רחוק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully