וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייט עשוי להיכלל בסגל מול נהריה

8.11.2008 / 23:55

השחקן המתנדנד של מכבי תל אביב עשוי לקבל הזדמנות במשחק הליגה. בירנבוים לשחקנים: "לחץ? אתם עוד לא יודעים מה זה"

היכולת החלשה שהציגו שחקני מכבי תל אביב במשחק היורוליג האחרון מול לה מאן (80:82) נותנת אותותיה בקבוצה. בעקבות התצוגות הלא משכנעות שממשיכה הקבוצה לנפק, שוקלים אנשי הצוות המקצועי של מכבי להכליל בסגל הקבוצה כבר למשחק הקרוב ביום שני מול עירוני נהריה את רודני ווייט, שעד כה נותר מחוץ לטופס בכל המשחקים הרשמיים העונה. אומנם גם באימון הערב (שבת) שערכה מכבי לא שותף ווייט ברוב התרגולים הפנימיים, אך ייתכן ויזכה להזדמנות למרות זאת.

אם אכן יוחלט להכליל את ווייט בסגל, יהיה זה ככל הנראה על חשבונו של אסטבן באטיסטה, שממשיך לאכזב את המאמן אפי בירנבוים. כזכור, ביום חמישי ניסה בירנבוים לשלב את באטיסטה כבר ברבע הראשון, אולם לאחר מספר פעולות לא טובות שביצע האורוגוואי הוא נשלח לספסל ולא שב לשחק.

במהלך אימון הערב ערך בירנבוים שיחה נוקבת עם שחקני הקבוצה. "עבורי מדובר בביזנס, אני רוצה לנצח כל משחק ואעשה כל פעולה שתידרש כדי שניראה טוב יותר", אמר לחניכיו. "אין לי שום דבר אישי איתכם, אבל מי שלא ייתן מאה אחוז מעצמו, לא ישחק. לחץ? אתם עוד לא יודעים מה זה לחץ".

ביום רביעי תמריא מכבי לאתונה למשחק היורוליג מול אולימפיאקוס, כאשר במכבי שוקלים להעניק לווייט הזדמנות גם במשחק הזה. בירנבוים ועוזריו זוכרים היטב כי במשחק הפרידה לניקולה וויצ'יץ' שנערך הקיץ הציג ווייט יכולת סולידית והתאים מבחינת המאצ'-אפ, כך שהוא עשוי לזכות להזדמנות ראשונה ביורוליג ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully