וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אני צריך להרוויח את השחקנים הטובים"

דור בלך

8.11.2008 / 21:37

מאמן בית"ר ירושלים הסביר מדוע הוא מעניק אשראי לבואטנג ושחקנים אחרים בסגל שנמצאים בירידה. גיא לוזון על ה-3:0: "לא משקף"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בית"ר ירושלים לא הציגה כדורגל גדול, אבל השיגה ניצחון חוץ מרשים 0:3 על בני יהודה הערב (שבת). הזהובים מצידם, הגיעו למספר רב של מצבים, פגשו פעמיים את הקורה, אך בסיום המחזור התשיעי מוצאים עצמם עם חמש נקודות והפרש שערים זהה לזה של האחרונה, בני סכנין.

קאלה: "לא צריך לחוש הקלה"

המאמן המנצח, ראובן עטר, אמר בסיום: "ניצול המצבים היה יותר טוב היום. ניצלנו מצבים ואחר כך זה השתחרר". עטר נשאל על העובדה כי בית"ר מנצחת בחוץ ומתקשה באצטדיון טדי: "מבחינת תוצאות זו עובדה. אני לא יכול להגיד שהבית פחות טוב מבחינתנו. אנחנו נעבור איזשהו שינוי כקבוצה מבחינת הביטחון. כשנחבר שניים שלושה, ניצחונות הבית יחזור להיות הבית.

"אנחנו לא צריכים להאמין, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לשחזר את העונה שעברה. אני נהנה לעבוד עם השחקנים האלה כי הם תמיד מאמינים ותמיד יודעים שהם יכולים לעשות את זה. אולי לא דיברו עלינו לאחרונה כעל קבוצה לאליפות, אבל כל קבוצה שרצה בצמרת מסתכלת קודם כל על בית"ר ירושלים ורק אחר כך על השאר".

עטר התייחס גם ליכולת של דרק בואטנג: "במחצית הראשונה כשדרק נתן גז הגענו למצבים. יש אצלו עליות וירידות, זה לא אותה יכולת שהוא הציג בשנים האחרונות, אבל עדיין יש לו יתרון על שאר השחקנים. אני צריך את השחקנים הטובים, אם ייקח לי זמן כדי להרוויח אותם, אז ייקח לי. אם הייתי שומע למה שמדברים, חצי קבוצה לא הייתה צריכה להיות פה. המטרה שלי היא להרוויח את השחקנים, לעבוד איתם. יש עליות וירידות אחרי שתי אליפויות, אבל אני צריך להפיק את המקסימום".

טברטקו קאלה, שוער הדאבליסטית: "שיחקנו טוב מאוד, כבשנו שלושה שערים ולקחנו שלוש נקודות. אני לא חושב שאנחנו צריכים לחוש הקלה, כי אמנם לא ניצחנו לאחרונה אבל פרט למשחק מול קרית שמונה נראנו טוב בכולם. היום הכדורים נכנסו וניצחנו".

לאחר המשחק הודה מיכאל זנדברג שהוא לא האמין שהכדור שבעט ייכנס פנימה: "בטח שלא כיוונתי. הייתי לבד אז אמרתי 'נבעט' ונראה מה יהיה. אני לא זוכר כלום מהגול. אני רק זוכר שכולם קפצו עליי, אז הבנתי שהיה שער יפה". על המשחק אמר הקשר: "נראינו טוב, אבל גם מול הפועל תל אביב נראינו אפילו יותר טוב, אך הפסדנו. אני לא חושב שניצחנו כי בני יהודה קבוצה חלשה".

לוזון: "גם לנו ייכנסו שערים כמו של זנדברג"

מנגד, גיא לוזון נשמע מאוכזב מהתוצאה, לאור דקות רבות בהן קבוצתו היגה יכולת טובה: "לא איבדנו את המשחק במחצית הראשונה. אפשר לומר שהתוצאה לא משקפת את מה שקרה על כר הדשא. היינו שווים שני שערים לפחות. עשינו טעויות בהגנה ושילמנו על כך ביוקר עם שני שערים.

"כדורים שצריכים להיכנס לא נכנסים, מן העבר השני מיכאל זנדברג, מ-30 מטר עם הגב לשער בועט וכובש לחיבורים. לנו זה לא קורה, אבל אם נמשיך לנסות ולסכן את שער היריב, גם לנו זה יקרה", קונן לוזון.

המגן איציק עזוז מתח את שריר הירך האחורי במהלך המחצית הראשונה. ביום ראשון הוא עשוי לעבור צילום לבירור חומרת הפגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully