וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מנוס מלהיפרד מפרדי דוד"

יצחק סולומון

8.11.2008 / 21:08

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, יודע שאחרי ההפסד 4:2 לאשדוד מעמדו של המאמן מעורער מאי פעם. גורם בקבוצה: "רק זעזוע יציל לנו את העונה"

"אין ברירה, חייבים לעשות זעזוע בעמדת המאמן", אמר הערב (שבת) גורם בבני סכנין, לאחר ההפסד לאשדוד. עם שישה הפסדים בתשעה משחקים, ההגנה הכי חדירה בליגה (14 שערים) וכל הליגה על הגב שלהם, מבינים בסכנין שכדי לחזור לעצמם הם חייבים זעזוע. על פי אותו גורם בכיר: "אי אפשר להחליף 20 שחקנים. בשבוע עבר לאחר הפסד הבית להפועל פתח תקווה המאמן קיבל גיבוי מפה ועד להודעה חדשה. כנראה שרק זעזוע בעמדת המאמן יציל לנו את העונה. "אם מכבי תל אביב הגדולה הבינה שרן בן שמעון לא יכול להמשיך בגלל התוצאות, אז למה שסכנין תתבייש לעשות זאת?"

גם דובר הקבוצה, מונדר חלאיילה, מודע למצב הקבוצה. "אין מנוס מלהיפרד מפרדי דוד. הלילה אמורה להתקיים שיחה, ובה הנושא ייסגר בצורה מכובדת", אישר חלאיילה. "פרדי דוד עשה ככל יכולתו כדי להצעיד את הקבוצה קדימה. הנהלת המועדון והיו"ר החדש לא יכולים להמשיך במצב כזה. מדובר במועדון בעל חשיבות, ולכן נעשה כל מאמץ כדי להיראות אחרת, ונתחיל בבדק הבית עם נושא המאמן. אנחנו לא רגילים להיראות בצורה כזו. וכבר מחר בבוקר נחפש מאמן חדש".

לשאלה האם נעשתה כבר פנייה לאחר המאמנים, אמר חלאיילה: "נפנה לכל מאמן פנוי שיסכים וירצה לחלץ את בני סכנין מהמצב הקשה בו היא נתונה". יושב ראש הקבוצה, חסאן אבו סאלח, לא נכח היום במשחק באשדוד עקב מחלה, אולם קיבל דיווח בשידור חי על הביזיון של השחקנים. נציגי ההנהלה שנכחו באשדוד העבירו לו מסר חד וחלק: צריך להחליף את פרדי דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully