וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "זה היה הפסד מטופש"

יצחק סולומון

8.11.2008 / 20:40

תחושות קשות בקרית שמונה בעקבות ההפסד 2:0 להכח עמידר ר"ג. שחקן בקבוצה: "מישל דיין הזהיר לפני המשחק ולא הפנמנו את המסר"

"מישל הזהיר אותנו כל השבוע מהמוקש שקוראים לו הכח וחבל שאנחנו לא הפנמנו את המסר שהוא ניסה להעביר לנו", אמרו שחקנים בעירוני קריית שמונה, לאחר ההפסד להכח עמידר רמת גן. "אני לוקח עלי את האחריות להפסד", אמר הערב (שבת) המאמן, מישל דיין, "ההכנה למשחק הייתה טובה, אני מבטיח לעשות בדק בית. אין לי טענות לשופט".

"שיחקנו לא טוב. זה לא היה המשחק הרגיל שלנו. בבית אנחנו מסוגלים וחייבים לשחק יותר טוב", אמר הקשר יעוזה אבובקרי, שהוסיף: "חבל שהשופט הפריע למשחק שלנו. נכון שאנחנו אלה שהפסדנו את המשחק ואנחנו צריכים לבוא בטענות אך ורק לעצמנו, אבל לשופט יש חלק בהפסד שלנו היום".

"זה היה הפסד מטופש", מודה הקשר גיא צרפתי, "לא שיחקנו מספיק חכם, שיחקנו לידיים שלהם, נגררנו אחריהם. הם באו להסתגר ולגנוב גול, אנחנו נפלנו לצערי במלכודת שלהם. אם היינו חכמים זה לא היה קורה". על חזרתו מפציעה אמר צרפתי: "לפחות מהבחינה הזו יצאתי מעודד. רצתי חצי שעה והרגשתי בסדר. אני מקווה לעזור לקבוצה בהמשך הליגה".

לאנשי קריית שמונה היו טענות קשות לשופט אילן ועקנין, שלא פסק על פנדל לזכותם בדקה ה-78 לאחר הכשלה של עדן בן בסט. יושב הראש, איזי שירצקי, נראה זועם ביציע. ההחלטה של השופט הביאה להתפרצות של המאמן מישל דיין, שבעקבותיה הורחק. בקריה נזכרו שגם מול סכנין היה מצב דומה שלא נשרק. "קל לדפוק אותנו כי אנחנו קבוצה קטנה", התלוננו בקריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully