וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב עתיד להיות הבעלים העיקרי בהפועל ת"א

קרן שמש

9.11.2008 / 17:45

הבעלים של הפועל כפר סבא לשעבר אמור להחזיק ב-51 אחוז מהמועדון, אבל יוכל להיכנס לתפקידו רק באמצע העונה הבאה

טביב מתקרב, גם קצרה

אלי טביב, בעלי קבוצת הפועל כפר סבא לשעבר ומי שצפוי להצטרף למוני הראל בבעלות על הפועל תל אביב, עתיד לשלוט ב-51 אחוזים מהקבוצה האדומה, זאת לאחר סיכום עם הבעלים הנוכחי מוני הראל. הפרטים נסגרו לאחרונה בשיחות שהתקיימו בין הצדדים, כך מספרים מקורבים לעסקה.

כניסתו הרשמית של טביב להפועל תל אביב צפויה להתרחש לקראת אמצע העונה הבאה, הסיבה לכך היא תקופת צינון בת שנה אותה צריך לעבור טביב מהיום בו הפועל כפר סבא נמכרת ועוברת לידי בעלים חדשים, מהלך שעדיין לא הושלם סופית. אמש פוטר מנכ"ל הפועל תל אביב אריה הרשקוביץ על ידי בעלי הקבוצה מוני הראל כחלק מהשינוי אותו עתיד לעבור המועדון, עם כניסתו של טביב למשא ומתן על רכישת הקבוצה הועלה שמו של גבי קצרה, מנכ"ל הפועל כפר סבא לשעבר, כמי שימלא את מקומו של הרשקביץ' כמנכ"ל הפועל תל אביב.

הראל הגיע הבוקר לאימון השחרור של הקבוצה, אך לא דיבר עם השחקנים על מאורעות אמש. הפועל תל אביב טרם יצאה בהודעה מסודרת על פיטורי המנכ"ל.

אריה הרשקוביץ פוטר מהמועדון

מנכ"ל הפועל תל אביב, אריה הרשקוביץ מסיים את תפקידו במועדון לאחר שנים רבות בקבוצה. כאשר אלי טביב הביע נכונתו להיכנס להנהלת האדומים, מעמדו של מנכ"ל הקבוצה נפגע. גבי קצרה, מנכ"ל הפועל כפר סבא, הוא זה שאמור להיכנס לתפקיד של הרשקוביץ. בנוסף, כבר תקופה ארוכה לא מרוצה היו"ר, מוני הראל, מתפקודו של הרשקוביץ במועדון.

כבר אתמול (שישי) קיפל המנהל את חפציו ממתחם האימונים, ונתן תחושה לשחקנים שהוא עוזב. ההערכה היא כי מדובר בהתפטרות ולא במהלך יזום מצד ההנהלה, מאחר והרשקוביץ לא חש אי נוחות מהמצב הנוכחי. התחושות בקרב השחקנים קשות, וחלקם הביעו הלם מעזיבת המנהל האהוב. כבר הערב (שבת) הרשקוביץ, שבדרך כלל יושב על הספסל, ישב ביציע. ההודעה הרשמית לגבי עזיבתו צפויה לצאת בקרוב.

והיה גם כדורגל. האדומים נהנו משער שוויון של שי אבוטבול בדקה ה-87 לאחר כדור חופשי נפלא, וסיימה ב-1:1 ביתי מול מכבי פתח תקוה. המאמן אלי גוטמן סיכם את המשחק: "מי שבא לבלומפילד נהנה ממשחק מהנה. במחצית השנייה שיחקנו מאורגן, מסודר ומאוד שיטתי. שנייה אחת של איבוד ריכוז ומכבי פתח תקוה עלתה ליתרון. אנחנו צריכים לשמור על הקו והדרך שלנו. הגענו למספיק מצבים בשביל לנצח את המשחק הזה".

לגבי כמות ההחמצות הרבה של הקבוצה אמר גוטמן: "אנחנו מגיעים בצורה מסודרת עם הנעת כדור עד כ-30 מטרים משער היריב, אבל שם היריב מצופף, והכדור אחרון לא יוצא טוב או שמחמיצים, אבל זה חלק מהמשחק".

יגאל אנטבי: "זה היה משחק טוב שלנו, שלטנו ברוב חלקי המשחק, הגענו למצבים טובים, אבל לא הצלחנו להבקיע. בסוף זה הלך לנו אבל בדקות מאוחרות. אני חושב שאם היינו משווים 10 דקות קודם, גם היינו מנצחים את המשחק. לחצנו, שיחקנו מסודר וזו הסיבה שגם הבקענו". על אריה הרשקוביץ אמר אנטבי: "אני לא רוצה להגיב לזה, זה תפס אותנו בהפתעה".

עזורי: "בגלל שריקה מיותרת איבדנו שתי נקודות"

לקבל גול בדקה 87 זה כואב", אמר מאמן מכבי פתח תקוה גיא עזורי בסיום המשחק בו איבדה קבוצתו שתי נקודות שהיו לה ביד, וסיימה רק ב-1:1 בבלומפילד מול הפועל תל אביב. שי אבוטבול כבש את השוויון בכדור חופשי בדקה ה-87. "זה קורה. אני כמעט בטוח שהשריקה לעונשין הייתה מיותרת. חבל לאבד שתי נקודות".

לגבי הקבוצה אמר עזורי: "11 גברים עלו ושיחקו. הם נתנו משחק טקטי, נלחמו והוציאו את הנשמה, וסתם בגלל שריקה מיותרת איבדנו שתי נקודות. לא נורא, ניקח את הדברים הטובים ונמשיך הלאה. אנחנו עושים עבודה טובה ונמשיך להשתפר".

האיש שעשה הכי הרבה כותרות בשבוע האחרון היה ליאור אסולין. חלוצה של מכבי פתח תקוה הגיע עם קבוצתו הנוכחית למשחק נגד האקסית, הפועל, בה לא הצליח לפרוע את השטרות בעונה שעברה, ונזרק ממנה בתום העונה. הקהל האדום קיבל את החלוץ בשריקות בוז. אסולין כבש את שער היתרון בדקה ה-55, וזה היה לו משחק חמישי ברציפות שהוא כובש. בסיום הוא אמר: "אני נורא מאוכזב, באנו לבלומפילד כדי לנצח, הפועל גנבו לנו את הנקודות. אנחנו קבוצה מצוינת ואני מקווה שנמשיך כך. אני שמח להיות במכבי פתח תקוה".

על קבלת הפנים העוינת שהוא קיבל מקהל האוהדים האדום אמר אסולין: "נהניתי מזה. אני צריך להוכיח את עצמי על המגרש ואני שמח שעשיתי את זה הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully