וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדובים אורבים לטייטאנס

8.11.2008 / 14:41

טנסי תצא למשחק קשה בשיקגו, שתנסה להנחיל לה הפסד ראשון. הג'איינטס בפילדלפיה, פטריוטס-בפאלו, וושינגטון החתימה את הול

מסתבר שהייפ ב-NFL מסוגל למשוך הרבה זמן. ד'אנג'לו הול נחשב בשנים האחרונות למגן פינה בעל פוטנציאל גדול, והתברר כפלופ רציני. זה לא הפריע לאל דייויס לתת לו חוזה מפלצתי של 70 מיליון דולר ולשחררו מאוקלנד אחרי שמונה משחקים בלבד. והנה, לא עברו אלא ימים ספורים מאז השחרור, והול מצא קבוצה חדשה - וושינגטון רדסקינס. הוא ישתכר שם שכר מינימום. אז אולי הוא לא ירוויח את כל ה-70 מיליון (רחוק מזה), אבל פרנסה תהיה לו, גם אם הוא שחקן ממש, אבל ממש גרוע.

מה עשינו בשבוע שעבר ובמשחק הראשון של המחזור הנוכחי? שיחוק רציני עם התחזיות לשיקגו (ניצחון קשה על דטרויט) ולסינסינטי ובסך הכל 10 מ-14 בשבוע שעבר ועוד 1 מ-1 במחזור הנוכחי. סך הכל 11 מ-15 ו-76 מ-130 כללי. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: ניו אינגלנד - בפאלו

23:15: פיטסבורג - אינדיאנפוליס

FOX:

20:00: אטלנטה - ניו אורלינס

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס

3:30, בין שני לשלישי: אריזונה - סן פרנסיסקו

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

קולינס, מלפניך (שעה ראשית למשחקים: 20:00)

שיקגו (3:5) - טנסי (0:8)

אלברט היינסוורת' מהטייטאנס אמר בשבוע שעבר שמצידו "שימשיכו לא לספור אותנו, זה טוב לנו". הטייטאנס לא שיחקו טוב בצד ההתקפי מול גרין ביי ועדיין ניצחו, והיינסוורת' וחבריו ממשיכים להחזיק את הקבוצה על 0 במאזן ההפסדים. הדובים צפויים לעלות עם רקס גרוסמן בעמדת הקוורטרבק, מאחר שקייל אורטון טרם החלים מפציעת הקרסול שלו. מגן הפינה צ'רלס טילמן בסימן שאלה (כתף), ובטנסי לא ברור אם הליינבקר קית' בולוק ישחק (חזה).

התחזית: ניצחון לשיקגו


אטלנטה (3:5) - ניו אורלינס (4:4)

מבחינת הסיינטס, המשחק הזה הוא סוג של דו אור דיי, כי הפסד יציב אותם בעמדה מאוד לא סימפטית ב-NFC דרום. הפאלקונס חוזרים מניצחון משכנע באוקלנד, ועם מאט ריאן על כס הנהג באטלנטה ודרו בריס בניו אורלינס, צפו למטח נקודות די רציני. רג'י בוש (ברך) ימשיך להיעדר בסיינטס.

התחזית: ניצחון לניו אורלינס


דטרויט (8:0) - ג'קסונוויל (5:3)

השאלה המרכזית סביב המשחק הזה היא האם אחרי שהפכו לרובין הוד והעניקו לסינסינטי ניצחון ראשון בשבוע שעבר, יעשו את זה הג'אגוארס גם לליונס. האריות נותרו הקבוצה היחידה בליגה ללא ניצחון, ועם פציעת בוהן של הקוורטרבק דן אורלובסקי, ייתכן מאוד שמי שינסה להעלות אותם על הלוח הוא דאנטה קולפפר, שהשבוע חזר מפרישה.

התחזית: הברק לא יכה פעמיים. ניצחון לג'קסונוויל


יוסטון (5:3) - בולטימור (3:5)

למי שלא זוכר, זה המשחק שאמור היה להתקיים במחזור השני, ובשל סופת "אייק" הוזז למחזור הזה. עם פציעה של מאט שאוב תפנה יוסטון לסייג' רוזנפלס, האיש והפאמבלים, כשהרייבנס הבטוחים יגיעו אחרי ניצחון גדול בקליבלנד. הם יעשו זאת בלי מגן הפינה כריס מקאליסטר והסייפטי דאוואן לנדרי.

התחזית: ניצחון לרייבנס

אולי הפעם, בפאלו?

ניו אינגלנד (3:5) - בפאלו (3:5)

ה-AFC מזרח הסתבך קשות בשבוע שעבר, ואחרי שהבילס והפאטס הפסידו, הם רואים את הגב של הג'טס. עכשיו תהיה הזדמנות לאחת מהן לחזור למסלול, כשניו אינגלנד תמשיך להריץ את הכדור דרך הרוקי בנג'ארוויס גרין אליס בעקבות הפציעה של סמי מוריס. בפאלו תסבול מחסרונם של התופס ג'וש ריד והקיצוני הגנתי המצוין ארון שובל. ניו אינגלנד ניצחה ב-14 מ-15 המפגשים האחרונים בין השתיים. וואו!

התחזית: יהיה 14 מ-16. הפעם, ניצחון לבפאלו


ניו יורק ג'טס (3:5) - סט. לואיס (6:2)

הג'טס, כאמור, חייכו כל הדרך לפסגה בשבוע שעבר, בעוד הראמס חזרו למה שהם יודעים לעשות טוב - להיכתש, כשהובסו על ידי אריזונה. סטיבן ג'קסון לא ישחק בסט. לואיס, מה שעשוי להקל על הג'טס עוד יותר בסגירה של מארק בולג'ר החלש באוויר.

התחזית: ניצחון לניו יורק


מינסוטה (4:4) - גרין ביי (4:4)

ארון רוג'רס זוכר לטובה את הוייקינגס, שהיו הקבוצה הראשונה שנכנעה לו ב-NFL. עכשיו הוא מגיע למטרודום, למקום שבו נחל קודמו, ברט פארב, לא מעט הפסדים בתחילת הדרך. הגנת הריצה המצוינת של מינסוטה תצליח לעצור את ריאן גרנט, השאלה היא מה תעשה עם רוג'רס ושני התופסים שלו, דונלד דרייבר וגרג ג'נינגס.

התחזית: ניצחון לגרין ביי


מיאמי (4:4) - סיאטל (6:2)

ההפתעה השקטה ביותר בשבוע שעבר נרשמה בדנבר, כשהדולפינס הרשימו מול הברונקוס וחזרו עם ניצחון. מיאמי עם סיכוי לא רע בכלל לקחת את הבית המבולבל של המזרח, ובשלב ראשון היא צריכה לנצח את הסיהוקס בבית. סנקה וואלאס ימשיך לפתוח בעמדת הקוורטרבק בסיאטל, לאחר שמייק הולמגרן עיכב את חזרתו של מאט האסלבק לאימונים.

התחזית: ניצחון למיאמי

פייטון מגיע לפיטסבורג (שעה ראשית: 23:05-23:15)

פיטסבורג (2:6) - אינדיאנפוליס (4:4)

אחרי שהפסידו בבית לג'איינטס, הסטילרס הוכיחו שהם עדיין כאן, וחזרו מלנדובר עם ניצחון מרשים על הרדסקינס. הקולטס גברו על ניו אינגלנד, אבל זה עדיין לא זה ומול הסטילרס יצטרך פייטון מאנינג להיות במיטבו. ווילי פארקר חוזר ליציע ולא ישחק בפיטסבורג בגלל פציעת כתף. בן רות'לסברגר, שנפצע גם הוא בכתפו בשבוע שעבר, יחזור לפתוח בעמדת הקוורטרבק.

התחזית: ניצחון לסטילרס


סן דייגו (5:3) - קנזס סיטי (7:1)

אחרי הניצחון של דנבר בקליבלנד, הצ'ארג'רס יודעים שאת המשחק הזה חייבים לנצח. הם יצטרכו לעמוד במשימה לא קשה מדי, לעצור את טיילר ת'יגפן בעמדת הקוורטרבק ואת הרץ הרוקי ג'אמאל צ'רלס, שיעלה לאחר שקולבי סמית' סיים את העונה ובעקבות ההשעיה של לארי ג'ונסון.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס


אוקלנד (6:2) - קרוליינה (2:6)

הריידרס רק רוצים שעוד עונה מסוייטת תסתיים, ולאחר המבוכה בשבוע שעבר מול אטלנטה, מקווים לפחות למשחק מכובד של ג'מארקוס ראסל המזעזע. אם יש קבוצה שיכולה להסתבך במשחק שכזה, זו ללא ספק קרוליינה, עדיין אחת המשוגעות בליגה, ונוכל לראות אם שבוע החופש עשה טוב לשחקנים של ג'ון פוקס.

התחזית: ניצחון לפנת'רס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שוב אקסטזה בפילדלפיה

פילדלפיה (3:5) - ניו יורק ג'איינטס (1:7) - בין ראשון לשני, 3:15

אם אתם חובבי פוטבול אמיתיים, שימו קיסמים בעיניים, כי את המשחק הזה אסור להפסיד. אחרי שחזרו עם ניצחון מסיאטל, האיגלס מקבלים הזדמנות להלחיץ את הג'איינטס, שהשביתו במדולנדס את דאלאס. יהיה משחק אש. קווין דוקרי ימשיך להיעדר בניו יורק, ומגן הפינה שמנגד, ליטו שפארד, בסימן שאלה בגלל פציעה במפשעה.

התחזית: ניצחון לאיגלס

אריזונה (3:5) - סן פרנסיסקו (6:2) - 3:30, בין שני לשלישי

לא יכלו למצוא לנו, כנראה, משחק מסריח יותר לסגור בו את השבוע. ניצחון של הקרדינלס יבטיח להם כמעט סופית את ראשות הבית הכי גרוע בהיסטוריה של הפוטבול, כשהניינרס ישימו מבטחם בשון היל, שמאזן הקריירה שלו כקוורטרבק פותח מושלם - 0:2. פטריק וויליס ינסה להגיע לקורט וורנר, שמוצא לאחרונה הרבה פעמים את אנקואן בולדין באנדזון.

התחזית: ניצחון לאריזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully