וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "יכולת כמו נגד הפועל תספיק לניצחון על בני יהודה"

דור בלך

6.11.2008 / 16:20

מאמן בית"ר ירושלים משוכנע שחרף ההפסד לאדומים אם שחקניו ימשיכו באותה דרך הם ינצחו את בני יהודה. יפתח עם הרכב זהה לזה שעלה בהפסד

ראובן עטר הבין ככל הנראה כי הדרך חזרה למסלול הניצחונות עוברת קודם כל בראשם של השחקנים, וגם את האימון היום (חמישי), כמו ביתר האימונים מאז ההפסד בליגה לקבוצה של אלי גוטמן, פתח בשיחה קבוצתית. "נראיתם טוב מול הפועל תל אביב", הזכיר שוב המאמן לשחקנים. "יכולת כזאת תספיק לניצחון מול בני יהודה".

ולא רק היכולת ריצתה את עטר, אלא גם ההרכב שככל הנראה יישאר זהה לזה שפתח ביום שני. אבירם ברוכיאן, עידן טל וברק יצחקי, שסבלו אתמול מפציעות ערכו אימון מלא ויהיו כשירים. גרשון עדיין מתאושש מהפציעה וככל הנראה לא יהיה בסגל.

"עברנו ימים קשים מאז ההפסד, אבל התאוששנו כבר והבנו שאין לנו זמן להתעסק בזה", סיפר הבלם אריק בנאדו. "אנחנו ממוקדים במשחק ונמצאים בשיא ההכנות לבני יהודה. נבוא למשחק בבלומפילד וניתן הכול כדי לקחת שלוש נקודות. נכון שאנחנו בתקופה לחוצה ודברים הולכים קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, אנחנו מספיק חזקים ואני מאמין שננצח בשבת".

"כרגע המילה אליפות לא מוזכרת פה", סיפר הבלם. "אני לא אומר שמישהו התייאש או לא חושב על זה, אבל כרגע במצב שלנו, כשאתה מסתכל על הטבלה, זה לא ריאלי. מה שאנחנו צריכים לעשות זה לשחק בכל שבת ולהשיג ניצחון ועוד ניצחון ואז אולי להתחיל לדבר על דברים יותר גדולים. רק עם רצף של ניצחונות נוכל לדבר על דברים שהיינו רגילים אליהם בשנתיים האחרונות".

"לא נעים לקרוא על הדברים שכותבים על הבוס שלנו", הודה בנאדו. "אבל כל עוד אנחנו מבינים שהקבוצה לא תיפגע והמשכורת מגיעות בזמן והכול דופק כמו שעון ואנחנו לא רואים שום בעיות בהתנהלות היומיומית של הקבוצה, אנחנו די רגועים".

תומר בן יוסף יעבור ניתוח בברך בשבוע הבא, והוא צפוי להיעדר כחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully