וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן, זקן - אבל יודע להגן

6.11.2008 / 14:18

גרג מדוקס, שצפוי להודיע על פרישה, זכה ב"גולד גלאב" ה-18 שלו. הצעה גבוהה של הדודג'רס למני, מילווקי רוצה להשאיר את סבאת'יה

ביום שלישי אמר סקוט בוראס, סוכנו של גרג מדוקס, כי המגיש בן ה-42 עומד להודיע על פרישה, והלילה (בין רביעי לחמישי) זכה מדוקס בפרס "כפפת הזהב" (גולד גלאב) ה-18 שלו בקריירה, כולם ב-NL. הפרס ניתן לשחקני ההגנה המובילים בעמדותיהם במהלך העונה. מדוקס, שפתח את העונה בסן דייגו וסיים אותה בלוס אנג'לס דודג'רס, זכה בפרס 13 פעמים ברציפות, בין 1990 ל-2002, ולאחר הפסקה בת שנה זכה בו גם בין 2004 ל-2008. הלילה יוכרזו הזוכים ב-AL.

שאר הזוכים בפרס לפי עמדות: ידאייר מולינה (תופס, סט. לואיס), אדריאן גונזאלס (בסיס ראשון, סן דייגו), ברנדון פיליפס (בסיס שני, סינסינטי), דייויד רייט (בסיס שלישי, ניו יורק מטס), ג'ימי רולינס (שורטסטופ, פילדלפיה), קרלוס בלטראן (אאוטפילדר, ניו יורק מטס), נייט מקלאות' (אאוטפילדר, פיטסבורג), שיין ויקטורינו (אאוטפילדר, פילדלפיה).

הדודג'רס מעוניינים להשאיר אצלם את מני רמירז, שבלט בשורותיהם בשלושת החודשים האחרונים של העונה. נד קולטי, ה-GM של לוס אנג'לס, הגיש לבוראס, שהוא גם סוכנו של רמירז, הצעה גבוהה ביותר של 55 מיליון דולר לשנתיים (27.5 מיליון לשנה). "זהו הסכום השני בגובהו בבייסבול", אמר קולטי, "אין לנו במה להתבייש בהצעה הזו".

מילווקי רוצה להשאיר את המגיש סי. סי. סכאתיה, והגישה לו הצעה ראשונית של 147 מיליון דולר לשש שנים. "כרגע אנחנו בשלב המו"מ", אמר ה-GM דאג מלווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully