וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאובמה לאלבמה

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

5.11.2008 / 15:46

מכללות: מבחן קשה למדורגת 1, שתתארח אצל LSU, אוקלהומה מתארחת אצל טקסס A&M. פיליפ פאלמר מטנסי הולך הביתה

שבוע הבחירות בארצות הברית מאחורינו, כשבגדול, הסוגייה היחידה שעניינה אותנו מהמועמדים הייתה מה אובמה חושב על שיטת פלייאוף ב-BCS (דרך אגב, הוא בעד פלייאוף של 8 קבוצות, לא שאנחנו מאמינים לפוליטיקאים). השבוע רוב השאלות שלנו קשורות למומנטום – איך גרהאם הארל וטקסס טק יתמודדו עם העובדה שכל עיני ארה"ב יהיו עליהם, והפעם כפייבוריטים מול אוקלהומה סטייט? איך ניק סייבן יקח את המומנטום של הקבוצה המדורגת 1 באמריקה לתוך גוב האריות (או יותר נכון נמרים) של קבוצתו לשעבר, והאם יצא משם בלתי מנוצח? עד כמה הפאק-10 באמת זוועתי? מיהי קבוצת ה-MWC הבכירה? והאם פלורידה תוכל להישאר בתמונה ולא למעוד שוב? אז הנה בהרחבה המחזור ה-11.

מיילס רוצה בחזרה את גורם ההרתעה

לואיזיאנה סטייט (16) – אלבמה (1)

ניק סייבן מגיע להתארח אצל קבוצתו לשעבר במשחק על כל הקופה ב-SEC מערב. לס מיילס יודע שיהיה לו קשה מאוד לעצור את ההתקפה המאוזנת של הקרימסון טייד, במיוחד עם בעיות סקנדרי כמו שיש לו העונה. מנגד, סייבן יודע שהטייד שלו לא ממש הרשימו עד כדי כך לאחרונה, והוא יצטרך ניצחון משמעותי כדי להחזיר לעצמו את גורם ההרתעה. צפו למשחק חפירות שעלול להיגמר בשניות האחרונות. כי אם זה יהיה בלואו-אאוט, לס מיילס יהיה מחוץ לדירוג.

טקסס טק (2) – אוקלהומה סטייט (9)

אחרי הדרמה בלאבוק בשבוע שעבר, מגיעים הקאובויס של מייק גאנדי לעיירה שכוחת האל הזו (בכל זאת, מה כבר אפשר לומר על מקום שהדבר היחידי שיצא ממנו זה באדי הולי?) בתקווה לפתוח מחדש את כל תמונת אליפות הביג-12. זאק רובינסון הוא גאנר לא קטן, ובריאנט יודע שהוא יהיה הנהנה העיקרי מהפצצות שישלח. איך קראבת'רי ירד מהענן של התפיסה הגדולה בשבוע שעבר, והאם טקסס טק מוכנה לעוד קרב אימתנים (שני ברציפות, השלישי בדרך)? שידור חי באי.אס.פי.אן בלילה שבין שבת לראשון (3 לפנות בוקר). אנחנו לא מתלוננים.

אייווה – פן סטייט (3)

משחק החוץ האחרון העונה של הניטני ליונס לא אמור להיות מוקש גדול מדי, למרות שהיי – אנחנו בנובמבר, הכול יכול לקרות. ג'ו פטרנו אמר שלשום שהוא לא קורא את דירוגי ה-BCS ושזה לא ממש מעניין אותו. הוא יודע שעוד שלושה ניצחונות והוא אמור להיות בגמר. זה אפשרי, אבל קודם כל צריך להתרכז במשחק הקרוב.

טקסס (4) – ביילור

גם בלי קוואן קוסבי ומלך הסאק שלהם (בריאן אורקפו), שכנראה לא ישחקו, טקסס לא אמורה להתקשות בבית ולנצח בזמן בשביל לעודד את הקאובויס במשחק בלאבוק. השאלה היא איך הלונגהורנס יתפקדו אחרי ההפסד הכואב בשבוע שעבר, ואם יוכלו להתגבר עליו. שידור ישיר שאנחנו אמורים לקבל בפוקס ספורט בשבת ב-7 בערב.

ואנדרבילט – פלורידה (5)

מוקש ענקי בשאיפות האליפות של הגייטורס, בחוץ מול ואנדי, שיודעת למרר לכולם את החיים. טיבו יודע שהוא סלל לעצמו את הדרך לאליפות ה-SEC מזרח בשבוע שעבר (מול ג'ורג'יה) וחבל לקלקל את היתרון כל כך מהר. פלורידה נראית, נכון להיום, כקבוצה הכי מפחידה באמריקה – עם הגנה אפקטיבית SEC-סטייל, והתקפה רצחנית בעלת ארבעת הראשים (טיבו, הארווין, דמפס ומודי). יהיה מעניין.

טקסס איי.אנד.אם – אוקלהומה (6)

אוקלהומה אף פעם לא אוהבת לנסוע למדינת הכוכב הבודד. זה אמנם קרוב, אבל קבלות פנים חמות אין שם. מצד שני, חוץ מקצת בוז באוזניים, הם לא אמורים להיתקל בבעיות מיוחדות מול האגיס, שבאמת סובלים השנה ממכת פציעות. ובואו נודה בזה – לא שהם היו מי יודע מה כשהם היו בריאים. מצד שני, האגיס יודעים תמיד מתי לעקוץ, ובוב סטופס יצטרך עוד משחק הייזמן-סטייל של בראדפורד כדי לא ליפול במלכודת הזאת.

קרול משחק בקקה

דרום קליפורניה (7) – קליפורניה (21)

עוד מאמן שהתבטא בחריפות נגד ה-BCS הוא פיט קארול, שתקף את שיטת הדירוגים ואמר שהוא לא מבין איך אחרי חמישה ניצחונות רצופים (ומרשימים) הוא יורד בדירוג. "זה כאילו ככל שאנחנו מנצחים יותר, ככה אנחנו נופלים יותר" אמר המאמן, ושכח שהסיבה לכך היא שהוא משחק בקונפרנס של קקה. עד כמה מסריח הפאק-10 השנה? אנחנו כנראה נראה את זה בהדל בין הקבוצה החזקה בחטיבה, לבין זו שאמורה להיות – כרגע – השנייה הכי טובה. הימור שלנו – זה אפילו לא יהיה צמוד.

יוטה (8) – טי.סי.יו (12)

קרב ראש בראש על ראשות המאונטיין ווסט, כשהיוטס מארחים את הצפרדעים המקורננות למשחק שכל כולו יהיה חגיגת תקופת האבן אחת גדולה (מורמונים נגד נוצרים אדוקים? בחייכם, במיכל הדלק שלכם יש יותר אלכוהול משיהיה במשחק הזה). הנוצרים נראים יותר טוב, אבל המורמונים מצליחים לנצח את המשחקים שלהם, כשהם עדיין במאזן מושלם. אנחנו, לעומת זאת, מהמרים שהמאזן המושלם שלהם ייגמר כאן.

בויזי סטייט (10) – יוטה סטייט

הברונקוס יקוו למעידה של הצפרדעים המקורננות בכדי להיות קבוצת הנון-BCS (קבוצה מקונפרנס שאינו תחת ה-BCS) הבכירה בדירוג, מה שייתן לה סיכוי טוב לשחזר את העונה הגדולה מלפני שנתיים. בינתיים, הם צפויים לעשות את העבודה בצד שלהם ולנצח.

נורת'ווסטרן (24) – אוהיו סטייט (11)

עד כמה חלש הביג-10? עד כדי כך שנורת'ווסטרן עדיין בתחרות על ראשות הביג-10. זה לא יקרה, אבל הם עדיין ינסו להשיג כרטיס לקפיטל 1 בול (או, אם פן סטייט ישחקו בגמר, אז לרוז בול), כשיתחרו על המקום השני בבית. בכדי שזה יקרה הם צריכים שמישיגן סטייט תיפול (זה עלול לקרות במחזור האחרון מול הניטני ליונס), אבל קודם כל לדאוג לדברים שלהם ולנצח בבית את הבאקאייז. אבל זה לא יקרה, והוויילדקאטס ימצאו את עצמם ממשיכים לשחק ים-יבשה עם הדירוג.

קנטקי – ג'ורגי'ה (13)

הבולדוגס כבר לא יראו את משחק האליפות, אלא אם כן מכניסים ספות וטלוויזיה למשוואה, אחרי שבשבוע שעבר הם ספגו את נקמתו של טיבו. עד כמה זה ישפיע על המשחק הזה? אנחנו בדעה שהדוגס ינצחו, ויקוו לאפסט של ואנדי שיחזיר אותם לתמונת הסיכויים לשחק בשוגר-בול.

מיזורי (14) – קנזס סטייט

קנזס סטייט באמת שפותחת רגליים כל העונה, וסופגת נקודות ואיבודים בכמות סיטונאית, כשלמיזורי בעלת ההתקפה המצוינת (וההגנה המזעזעת) זה ממש מתאים. הטייגרס עדיין רוצים כרטיס לפיאסטה-בול, ובשביל זה הם יצטרכו לנצח בבית ולהמשיך לכיוון גמר הביג-12.

המתנדבים מחפשים מתנדב

בריגהאם יאנג (15) – סאן דייגו סטייט

עיני הקוגארס יהיו נשואות למפגש ביוטה, כשניצחון של היוטס הופך את המשחק מולם (בעוד שבועיים) למשחק על כל הקופה. מקס הול יהיה כנראה שוב במצב רוח של הפגזה, ואנו בטוחים שסאן דייגו סטייט לא ממש יכולים לעשות משהו בנידון.

בול סטייט (17) – נורת'רן אילינוי

המשחק המוקדם של המחזור, שישוחק כבר הערב. בול סטייט כבר 0:8, וזה משהו שאפילו דייויד לטרמן לא ציפה לו. השילוב של נייט דייויס ודאנטה לאב ממשיך להלהיב את ה-MAC, ולקראת המפגשים המסקרנים מול מיאמי (אוהיו) וסנטרל מישיגן בשבועיים הקרובים הם מקבלים יריבה נוחה, שאמורה לאפשר להם לעלות עוד מקום או שניים בדרוג.

מישיגן סטייט (18) – פרדו

הספרטנס מתחילים לחלום על הרוז-בול או הקפיטל 1, ובשביל זה הם יצטרכו לנצח בפן סטייט בסוף העונה, כל זאת בהנחה שהבוילרמייקרס (שלא ממש עשו משהו העונה) לא יחליטו לקלקל להם את התוכניות. הוייר ורינגר (הרץ הכי פחות טוב מבין 49 הרצים המובילים בליגה, אגב) אמורים לעשות את המוטל עליהם.

צפון קרוליינה (19) – ג'ורג'יה טק (20)

הנדנדה ב-ACC ממשיכה, כשכל פעם אנו רואים שלוש קבוצות בדירוג, כשבמחזור שעוקב הן נופלות ועולות שלוש חדשות, עד שמגיע עוד מחזור והשלוש האלו נופלות ועולות חדשות וכן הלאה. הימור שלנו – יהיה משחק צמוד מאוד.

פלורידה סטייט (22) – קלמזון

נשאלת השאלה – האם טומי באודן נותן כרגע עצות לאביו בובי בנוגע למשחק, או שהוא "ישב את זה בחוץ". אנחנו פיספסנו עוד באודן-בול, אבל זה לא ממש היה משנה, כי בובי היה לוקח את זה ומסמן עוד "וי" במאזן הניצחונות של הסמינולס.

וירג'יניה טק – מרילנד (23)

עוד דרמה משעממת מבית היוצר של ה-ACC. מי תנצח? אם זה היה במרילנד, היינו הולכים עם ההוקיס, כי מרילנד היא הקבוצה הכי לא עקבית באמריקה (מנצחת את הגדולות בחטיבה ומפסידה לנמושות), אבל בגלל שזה משחק חוץ עבור הצבים, הכול יכול לקרות. המלצה שלנו – יהיה כל כך מכוער ומגעיל (או במילים אחרות – יהיה ACC), שעדיף לכם לא להתקרב למשחק הזה.

ווסט וירג'יניה (25) - סינסינטי

אחרי פתיחת עונה מזעזעת, פט וייט והמאונטנירס נכנסים שוב לדירוג, ויכולים גם לזכות בחטיבה (שימו לב עד כמה מסריח השנה הביג-איסט, כשהקבוצה הבכירה של הקונפרנס בקושי משתחלת לדירוג). סינסי לא אמורה לעשות יותר מדי בעיות במורגנטאון, והמאונטנירס צפויים לקחת את הדירוג שלב אחד קדימה.

פיליפ פאלמר, המאמן שהביא לנו את פייטון מאנינג ואלברט היינסוורת', אומר שלום בסוף העונה והולך הביתה, אחרי שטנסי צוללת מאז האליפות של 1998. דייויד קאטקליף, בוטש דייויס וסטיב ספורייר הודיעו שהם לא יקחו את התפקיד (ספורייר אף הודיע שיסיים את הקריירה שלו בדרום קרוליינה), אבל תנו לנו לנחש שהמתנדבים ימצאו שם גדול (סטייל ניק סייבן) במהרה. שלמה שרף כבר שלח קורות חיים. שיהיה סוף שבוע טוב לכולם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully