וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: צרפתי ואבובקרי חזרו להתאמן

יצחק סולומון

4.11.2008 / 19:44

צרפתי, שנעדר חודש בגלל פציעה בגב ואבובקרי, שעבר תאונה, עשויים לשחק מול הכח עמידר בשבת. דיין: "אנו מתייחסים להכח בשיא הרצינות"

מאמן עירוני קרית שמונה, מישל דיין, מקווה ששחקניו יגלו בגרות לאחר הניצחון על מכבי תל אביב בבלומפילד ולפני משחק הבית בשבת מול נועלת הטבלה הכח עמידר רמת גן. דיין זוכר מה קרה לקבוצתו לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים שבעקבותיו באו שני הפסדים רצופים מול מכבי פתח תקווה ובני סכנין.

"אני לא צריך להנחית את השחקנים שלי כי הם מספיק אינטליגנטים ומבינים עניין", אמר דיין, "אני סומך עליהם והם מבינים בדיוק עד כמה המשחק חשוב". כמו כן, למרות פתיחת עונה רעה של הסגולים, הם זוכים למחמאות מדיין, שאמר: "ראיתי את הכח במספר משחקים העונה, הם קבוצה טקטית מאוד, קבוצה מאומנת, עם זרים וישראלים טובים. אנחנו אפילו לא חושבים להקל בהם ראש. הכח זו לא קבוצה שקל להתמודד איתה, מצפה לנו משחק קשה ואנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות".

אימון קרית שמונה התנהל עם המון מצב רוח, לא רק בגלל הניצחון בשבת אלא גם בגלל העובדה ששני הקשרים, גיא צרפתי ויעוזה אבובקרי, חזרו לאימונים רגילים. צרפתי חוזר לאחר חודש היעדרות בגלל פציעה בגב, אבובקרי נעדר בשבת בגלל פגיעה בצלעות בעקבות תאונת דרכים שעבר. דיין: "גיא עבר פציעה לא קלה וחוזר לאט לאט. אבובקרי מתאמן רגיל, אבל יש לו עדיין סוג של הגבלה. יש לנו מספיק זמן עד שבת כדי להכשיר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully