וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מודאגים מהאפשרות שיניב לוזון יעבור ניתוח

יצחק סולומון

4.11.2008 / 18:31

השחקן, שסובל מפריקת כתף, עבר MRI שיקבע כמה זמן הוא יעדר. על מצב הקבוצה אמר לוזון: "אני שמח שההנהלה נותנת לדוד גיבוי"

בבני סכנין מודאגים מהאפשרות שהקשר המושבת של הקבוצה, יניב לוזון, יאלץ לעבור ניתוח ולהיעדר תקופה ארוכה בעקבות פריקת הכתף במשחק מול מכבי חיפה. היום (שלישי) עבר לוזון בדיקת MRI בבית החולים תל השומר ובימים הקרובים יתקבלו תוצאות הבדיקה. לוזון אמר: "בדרך כלל הרופאים ממליצים על ניתוח לאחר פריקת כתף ראשונה. נראה מה התוצאות של הבדיקה ונחליט לגבי המשך הטיפול. אני מקווה שלא אזדקק לניתוח".

לוזון, שנעדר מהאימונים כבר שלושה שבועות, הוסיף: "מתסכל לשבת בחוץ בלי יכולת לעזור לחברים שלך. זה קשה מאוד, אני עובר תקופה קשה, אבל צריך לדעת להתמודד גם עם תקופות כאלה. אני מקווה לחזור כמה שיותר מהר ולעזור לחברים שלי".

על התקופה הרעה שעוברת קבוצתו, הוסיף: "זה לא שנפלנו מהיריבות. בחלק מהמשחקים אפילו שיחקנו טוב, אבל בגלל חוסר מזל אין לנו עוד כמה נקודות בקופה, מה גם שהעובדה שלא פתחנו את העונה באיצטדיון דוחא פגעה בנו. נכון שנגד הפועל פתח תקווה ספגנו שלישייה, אבל פתחנו טוב והם בשתי ההזדמנויות הראשונות כבשו שני שערים. דוחא הוא בית חם ולא הרבה קבוצות יוציאו כאן נקודות".

בסכנין נשמעות כעת טענות לפיהן משחקי האינטרטוטו פגעו בקבוצה כשבמקום לנוח בקיץ מצאו השחקנים את עצמם במסע מתיש למקדוניה דרך בולגריה, באוטובוס ובמטוס. לוזון לא ממש מסכים ואמר: "התחלנו עם שחקנים צעירים, אחר כך נוספו שחקני רכש. לבוא להאשים זה הכי קל. אסור להסתכל אחורה אלא רק קדימה. אנחנו צריכים לעלות על מסלול הניצחונות ולצאת מהמשבר", אומר לוזון.

השחקן גם מרוצה מהחלטת ההנהלה לתת גיבוי מלא למאמן, פרדי דוד, ואמר: "במאה אחוז השחקנים אשמים במצב. מי שמכיר את פרדי יודע שהוא מקצוען שעובד מכל הלב", אומר לוזון, ומוסיף: "אנחנו השחקנים צריכים לשנס מותניים, לתת מלחמה ולחזור למסלול. אני שמח שההנהלה נותנת לפרדי גיבוי מלא וכשהשחקנים יקבלו ביטחון נהיה קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully