וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוידוביץ' ייעדר שבועיים נוספים

4.11.2008 / 16:26

השוער נבדק על ידי הצוות הרפואי, וכצפוי, יחמיץ גם את משחק הליגה בקריית שמונה. כיאל עדיין מסרב לחתום, המועדון ינסה להגיע איתו להסדר

השוער ניר דוידוביץ' לא יהיה כשיר למשחק הליגה הבא של מכבי חיפה, מול עירוני קריית שמונה. המסר הזה הועבר לשוער היום (שלישי), לאחר בדיקה שערך הצוות הרפואי. דוידוביץ', ששהה בשבועיים האחרונים באיטליה ועבר סדרת טיפולים, יחמיץ את המשחק הקרוב מול מכבי נתניה ואת משחק הליגה הבא מול קריית שמונה. בסך הכל דוידוביץ' נעדר עד כה מארבעה מחזורי ליגה והוא צפוי להחמיץ שישה משחקים בסך הכל.

כזכור, כבר לפני שבועיים, לפני המשחק מול מכבי תל אביב, העריכו בצוות הרפואי של חיפה כי השוער ייעדר ארבעה מחזורי ליגה נוספים למרות ההערכה הראשונית של השוער לפיה הוא מסוגל לחזור תוך זמן קצר, כשלושה שבועות – כעת מתברר שדוידוביץ' אכן לא יוכל לשחק גם מול עירוני קריית שמונה. בחיפה מקווים כעת כי הוא יהיה כשיר למשחק החוץ שייערך במחזור ה-11 מול הפועל פתח תקוה. ההערכה היא שיחזור להתאמן באותו שבוע ויעמוד בין הקורות.

הקשר בירם כיאל עדיין מסרב לחתום על החוזה שהוצע לו על ידי המועדון. כזכור, חיפה הציעה לכיאל שדרוג בגובה 30 אחוז ושכר כולל של 80 אלף דולר לעונה. כיאל דורש 100 אלף דולר לפחות. בימים הקרובים ינסו להגיע הצדדים לפשרה. בחיפה מעריכים שהמשא ומתן המתארך לא יגרום להתמרמרות מצד השחקן והוא ישחק בשנים הקרובות בקבוצה.

כיאל, גוסטבו בוקולי, דובר המועדון דודו בזק ומנהלת השיווק מיטל רוזן, נטלו חלק הבוקר חלק בטקס מיוחד שנערך ביער של הקרן הקיימת לישראל ביערות מנשה. הארבעה כיבדו בנוכחותם את טקס הסרת הלוט ביער להנצחתו של אוהד הקבוצה, שגיא אור ז"ל, שנרצח לפני כשנתיים בפתח מועדון בתל אביב. כיאל: "עצוב לראות איך בחור צעיר מסיים את חייו בצורה טראגית. אני קורא לרבים לבקר ביער הזה, ודרכו להבין שהחיים הם ערך יקר. חובה ללמד את בני הנוער שאלימות היא אינה פתרון ליישוב בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully