וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חשבון הביירון

4.11.2008 / 8:07

ביירון לפטוויץ' החליף את רות'לסברגר שנפצע, והצעיד את מייק טומלין ופיטסבורג ל-6:23 ענק בוושינגטון. בריידי קווין יפתח בקליבלנד

וושינגטון (3:5) - פיטסבורג (2:6) 23:6

יש כאלה שלוקחים את ההזדמנות שנופלת להם בשתי ידיים, והלילה היה ביירון לפטוויץ' אחד כזה. הקוורטרבק שהיה בעבר הבטחה בג'קסונוויל, הידרדר להיות קוורטרבק מחליף וכשל באטלנטה, נכנס הלילה (בין שני לשלישי) במהלך המשחק כדי להחליף את בן רות'לסברגר שנפצע בכתפו, ועם מחצית שניה גדולה שלו ושל הגנת פיטסבורג, הוביל את הסטילרס לניצחון.

הרדסקינס עלו ליתרון 0:6, אבל ההמשך היה כולו סטילרס. אחרי שג'ף ריד צימק ל-6:3 עם שער שדה, הספיק רות'לסברגר לרוץ לאנדזון לפני סיום המחצית וקבע 6:10, במהלך שהגיע בעקבות חסימת פאנט של הסטילרס. ביג בן לא פתח את המחצית השניה, ו-ווילי פארקר, שחזר לעניינים לאחר יותר מחודש של היעדרות ורשם 70 יארד, חדר לאנדזון עם טאצ'דאון, לפטוויץ' מסר לסנטוניו הולמס לחמישה יארדים וסגר את הסיפור - 6:23 גדול בסיום.

לפטוויץ' סיים עם 7 מ-10 ל-129 יארד וטאצ'דאון, רות'לסברגר עם 5 מ-17 ל-50 יארד ואיבוד אווירי. הסטילרס איבדו גם את הטייט אנד הית' מילר, שלא חזר לאחר הרבע הראשון. בוושינגטון רשם קלינטון פורטיס 51 יארד ריצה בלבד, וזו הייתה הפעם הראשונה מאז שבוע 3 שהוא יורד מ-120 יארד.

קוורטרבקים בליגה: לרומיאו קרנל, מאמן קליבלנד, נמאס סופית מדרק אנדרסון, ובריידי קווין יהיה הקוורטרבק הפותח של הקבוצה בלילה שבין חמישי לשישי, במשחק מול דנבר. קווין נבחר בדראפט 2007 ועדיין לא קיבל הזדמנות לפתוח, כשגם לחץ הקהל הכריע את קרנל. אנדרסון מסר לאיבוד אווירי שהפסיד את המשחק מול בולטימור ביום ראשון. שיקגו עדיין בוחנת את חומרת פציעתו של קייל אורטון, שנפגע בקרסולו ביום ראשון מול דטרויט. אם לא יוכל לפתוח, רקס גרוסמן יעלה במקומו. דאנטה קולפפר, שהודיע על פרישה בתחילת העונה, צפוי לחתום לשנתיים בדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully