וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי לשחקנים: "יהיו כאלה שישלמו במקום בהרכב"

3.11.2008 / 21:00

יממה לאחר שאיים בקנסות על שלושה שחקנים, מאמן מכבי פ"ת ערך עוד אסיפה: "אנחנו זקוקים ליציבות". חגי גולדנברג חתם ל-5 שנים

יממה לאחר שהוחלט לקנוס שלושה משחקני הקבוצה בגין התנהגות שאינה נאותה, מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי, ממשיך להבהיר לשחקנים שמעמדם בקבוצה אינו בטוח. המאמן ערך אסיפת שחקנים במהלכה הדגיש בפני השחקנים כי מקומם בהרכב אינו מובטח. כזכור, אתמול החליט עזורי לקנוס את סולי צמח, עומר דמארי ופבלו בסטיאניני בגלל שירדו למקלחות לאחר שהוחלפו במשחק מול אשדוד. ההערכה היא שהשחקנים ישלמו בארוחה.

"אני מקווה שהפנמתם שצריך להמשיך לשחק, בלי נפילות כמו מול אשדוד", אמר להם המאמן באסיפה. "אני רוצה שהקצב הזה יימשך בכל המשחקים. אי אפשר להיות לא יציבים, משחק אחד להפסיד ואחד לנצח. אנחנו זקוקים ליציבות. אם צריך, אז שחקנים פה ישלמו במקום שלהם בהרכב".

הנשיא עמוס לוזון מתכוון לקנוס את השחקנים אם לא יעלו לשלב הבא בגביע הטוטו. לוזון אמר לשחקנים כי יקנוס אותם בחצי מליון שקל אם לא יעלו לשלב הבא, אך ההערכה היא שרק חלק מהשחקנים הבכירים ייקנסו, אם כי בסכום נמוך בהרבה.

המגן חגי גולדנברג חתם הערב לחמש שנים בקבוצה באמצעות עורך דינו, עו"ד יוסי גייר. לשחקן יהיה סעיף יציאה לחו"ל בחוזה. כזכור, מגן נבחרת הנוער המוערך מאוד על ידי ראשי המועדון, לא נכלל בסגל במשחקים האחרונים והורד לקבוצת הנוער, זאת בגלל העיכוב בחתימת החוזה. כעת, לאחר החתימה, הוא צפוי להיאבק מחדש על מקומו בסגל. גולדנברג: "אני שמח שחתמתי במועדון ומקווה להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully