וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אחי נצרת נגד יובל נעים

יצחק סולומון

3.11.2008 / 21:20

האוהדים פרצו לכר הדשא לאחר הניצחון 0:3 על הפועל ר"ג, וטענו כי מאמן האורחים זרק עליהם בקבוק מים. גרגורי: "לא אאמן בנצרת"

המחזור השמיני בליגה הלאומית הושלם הערב (שני), כאשר מכבי אחי נצרת הביסה 0:3 את הפועל רמת גן והנחילה לה הפסד בכורה העונה. הנצרתים עדיין ללא מאמן קבוע, אבל מסתבר שנג'ואן גרייב על הקווים גם כן יכול לעשות את העבודה.

שחקניו של יובל נעים קיוו לנצל את איבוד הנקודות של הפועל חיפה ביום שישי, אבל לא יכלו ליריביהם המשולהבים ונותרו במקום השני. סרג' איילי כבש צמד במחצית הראשונה (22, 30) בעוד וואהב ברקאת הוסיף את השלישי (56). הקפטן האורח תמיר בן עמי הורחק בדקה ה-82.

מהומה גדולה פרצה בסיום המשחק. אוהדים חוגגים שפרצו למגרש טענו כי המאמן יובל נעים השליך לעברם בקבוק מים ומספר שחקנים קיללו אותם. ברמת גן הכחישו את הטענות וטענו כי המהומה פרצה בגלל הימצאותם של אנשים רבים על כר הדשא.

"היה אירוע מביש", אמר הבעלים של הפועל רמת גן, ירון קוריס, "ברגע שיש כל כך הרבה אנשים שלא קשורים למשחק על כר הדשא זה קורה. אנחנו נגד אלימות, אבל לא יכול להיות שאנחנו יורדים מהמשחק ועל הדשא יש 300 איש". על ההפסד של קבוצתו אמר קוריס: "אני יכול להרגיע את כולם, הפועל רמת גן תעלה לליגת העל מהמקום הראשון".

"לא קרה שום דבר", אמר יושב ראש מכבי אחי נצרת, כאיד אבו עייאש, "אנחנו ורמת גן חברים, היינו חברים ונישאר חברים, כמה אוהדים שהתנהגו בצורה לא מכובדת לא יפגעו בידידות רבת השנים בין שני המועדונים".

אורח הכבוד הערב בעילוט היה המאמן האנגלי, ג'ון גרגורי, ששמו הוזכר כמועמד לאמן את אחי נצרת. "לא יודע מאיפה הסיפור הזה בא, לא דיברנו על כך שאאמן בנצרת, באתי לחופשה בישראל", אמר גרגורי. על המשחק אמר: "נצרת היו מצוינים. אם הם שיחקו ככה, אני לא מבין למה המאמן שלהם התפטר". לשאלה איזה שחקן מצא חן בעיניו, ענה: "מספר 10" (חיים סילבס).

הטלפון הראשון שקיבל היו"ר כאיד אבו עייאש בסיום המשחק היה מהמאמן המתפטר, שמעון הדרי, שבירך אותו על הניצחון. "הוא חלק מהמשפחה שלנו", אמר היו"ר. בנצרת כעסו על אורי מלמיליאן, שמועמד לאמן את הקבוצה, אך לא טרח להגיע ולצפות בקבוצה. "זה מראה שהוא לא רציני בכוונות שלו", אמרו. נג'ואן גרייב קיבל מחמאות על ניהול המשחק, אולם הוא מתוכנן להמשיך בתפקיד העוזר.

עירוני רמת השרון - הפועל ירושלים 1:1

במשחק הראשון מבין השניים שהתקיימו הערב, נפרדו עירוני רמת השרון והפועל ירושלים ב-1:1. שתי הקבוצות רחוקות מלשכנע העונה. ירושלים של לופא קדוש דווקא הצליחה להתאושש משני הפסדים רצופים בליגה, אבל לא תירגמה את זה לניצחון, ונותרה באיזור מרכז-תחתית הטבלה. יובל בלאיש העלה את המארחים מרמת השרון ליתרון בדקה ה-17, אבל הסקורר של הירושלמים - שי אהרון, הישווה בדקה ה-29 וקבע את תוצאת המשחק.

עדכון ראשון: 3/11 19:55
עדכון אחרון: 3/11 21:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully