וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צונגה: "המאסטרס יהיה רגע מכריע בקריירה שלי"

3.11.2008 / 10:25

הצרפתי מתכונן לטורניר שיסגור את העונה. נשים: הוויליאמסיות ייפגשו בבית המוקדם. רם וארליך: לא נשתתף במאסטרס, נחזור לשתף פעולה

אנדי רם ויוני ארליך הודיעו רשמית כי הם פורשים מטורניר גביע המאסטרס בשנחאי בעקבות פציעתו של ארליך. לפי התקנון, רם לא יכול להשתתף עם בן זוג אחר, דבר שמלעשה מסיים לצמד הישראלים את העונה. רם אישר את הידיעה ואמר: "יוני עדיין פצוע ולכן אנחנו נאלצים לוותר על טורניר המאסטרס. אחרי שיחליטו איזה ניתוח הוא צריך לעבור, אנחנו נהיה חכמים יותר לגבי ההמשך. אנחנו עדיין לא יודעים איזו תקופת החלמה הוא יידרש, אבל בכל מקרה כשהוא יחזור, אנחנו נחזור לשתף פעולה".

צונגה השתחל ברגע האחרון

בכל הנוגע ליחידים, אצל הגברים הסיפור נסגר אמש, בטורניר פאריס, כשצונגה הצרפתי היה לטניסאי האחרון שתפס את מקומו בטורניר המאסטרס קאפ שייערך שבשנחאי וייפתח ביום ראשון הבא. העשירייה הראשונה בגברים כוללת את נדאל, פדרר, דג'וקוביץ', מארי, דוידנקו, רודיק, צונגה, דל פוטרו, סימון ובלייק. זו הפעם הראשונה ששני צרפתים משתחלים לעשירייה הראשונה מאז 1988, אז היו שם יאניק נואה ונהנרי לאקונט.

"אני נוסע לשנחאי כדי לייצג את צרפת, את המשפחה שלי ואת כל מי שתמך בי השנה", אומר צונגה, "אני חושב שהמאסטרס יהיה רגע מכריע בקריירה. מי יודע, אולי אם אנצח שם זה יחליף את התואר בפאריס כגדול בקריירה שלי.

"שיחקתי בטורניר הזה בצורה שונה מאיך ששיחקתי באוסטרליה בתחילת השנה", אמר הצרפתי, "אז סיפקתי מכות וולי שבאו משום מקום, היום אני משחק פשוט יותר. אני חושב שזו הדרך לנצח. לא מנצחים משחקים על מכות עם מזל, מנצחים כשעובדים לפי תוכנית מסודרת".

העשירייה השנייה מורכבת מנלבנדיאן, פרר, ואווינקה, מונפיס, גונזאלס, ורדאסקו, סודרלינג, אנדרייב, אלמגרו וברדיץ'. דודי סלע עלה מקום אחד למקום ה-85. הראל לוי ירד שישה מקומות למקום ה-230, נועם אוקון מדורג במקום ה-450.

נשים: הסרביות בבית הלבן

שמונה הטניסאיות הטובות בעולם מתכוננות לטורניר היוקרתי שמסיים את העונה, שייפתח מחר (שלישי) בדוחא, בירת קטאר. ההגרלה חילקה את הטניסאיות לשני בתים - הלבן והחום - ופיצלה בצורה שווה את ארבע הרוסיות.

סבטלנה קוזנצובה ו-ורה זבונרבה ישחקו בבית הלבן יחד עם צמד הסרביות, המדורגת ראשונה ילנה יאנקוביץ' והמדורגת רביעית אנה איבנוביץ'. שתי הרוסיות האחרות, אלנה דמנטייבה ודינארה סאפינה, ישחקו עם האחיות ווילאמס בבית החום. ההגרלה, אגב, אינה פוסלת את האפשרות שבגמר ייפגשו ונוס וסרינה, או צמד הסרביות.

הדירוג הרשמי שמתפרסם היום כולל בעשירייה הראשונה את הטניסאיות בסדר הבא: יאנקוביץ', סאפינה, סרינה וויליאמס, איבנוביץ', דמנטייבה, שראפובה, קוזנצובה, ונוס וויליאמס, זבונרבה, רדוואנסקה. האחרונה, יחד עם פטרובה (שזכתה אמש בטורניר קוויבק), ייסעו לדוחא כמחליפות. הישראלית שחר פאר ירדה מקום אחד בדירוג למקום ה-39.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully