וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין: "התקשורת כל הזמן בוחנת אותי, זה צורם"

יצחק סולומון

2.11.2008 / 20:53

יממה לאחר הניצחון על מכבי ת"א, מאמן קרית שמונה חש שהוא עדיין לא מקבל קרדיט מהמדיה, ומבטיח שהוא ימשיך לשחק במערך התקפי

"אני יכול להבטיח שעד סוף העונה נשחק עם שלושה חלוצים", הבטיח מאמן עירוני קריית שמונה, מישל דיין, לאחר ניצחון החוץ של קבוצתו על מכבי תל אביב 0:1 אמש (שבת) באצטדיון בלומפילד. "פעם זה מצליח, פעם אחרת לא, אבל יש לנו דרך ואנחנו כל הזמן חושבים קדימה. מתחנו קו על מכבי תל אביב וכבר בשבת מצפה לנו מוקש בדמות הכח עמידר רמת גן", הוסיף דיין.

על המשחק מול מכבי תל אביב אמר דיין: "הראנו הרבה לב, נשמה ואופי. עשינו משחק טקטי והשחקנים זכו על העמל שהשקיעו. אני גאה בהם על הדרך בה שיחקו. בסוף המשחק הרגשתי התרוממות רוח. אנחנו עובדים קשה, בשקט, עם הרבה צניעות וענווה".

למישל דיין נמאס מכך שהוא כל הזמן נמצא תחת זכוכית מגדלת: "אני לא מרגיש שבוחנים אותי, אבל התקשורת כן. אני לא מהבכיינים, אבל זה צורם. הקבוצה שנבנתה השנה היא שונה לחלוטין מהקבוצה של העונה שעברה. נגד מכבי היו שבעה שחקנים שלא שיחקו בשנה שעברה, שיחקנו עם זר אחד בלבד. זו קבוצה חדשה לגמרי". על ההשוואות החוזרות בינו לבין רן בן שמעון, שהצעיד את הקריה להצלחות, אומר דיין: "רן מאמן מוערך, אבל אני באתי לקבוצה אחרת, דרך אחרת, הכל אחרת לעומת העונה שעברה".

שחקני הקבוצה קיבלו היום יום חופשי, וביום שני יחלו ההכנות לקראת המשחק בשבת מול הכח. הקשר גיא צרפתי חזר לאימונים רגילים ואתמול קיבל דקות משחק ראשונות, לאחר שהחלים מפציעה בגב. הקשר יעוזה אבובקרי עדיין מתלונן על כאבים בצלעות, בעקבות תאונת הדרכים שעבר, ובקבוצה ינסו להכשירו לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully