וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר סכנין, אבו סלאח: "פרדי מקבל ממני גיבוי מלא"

יצחק סולומון

2.11.2008 / 16:39

יו"ר סכנין, חסאן אבו סלאח, מגבה את המאמן והעביר את המסר לשחקנים כשחדל את אימון הקבוצה: "רק בכוחות משותפים נוציא את העגלה מהבוץ"

יושב ראש בני סכנין, חסאן אבו סאלח, נותן בשלב זה גיבוי מלא למאמן פרדי דוד, למרות התוצאות הלא מחמיאות שהקבוצה השיגה מתחילת העונה. זה היה המסר שהעביר היום (ראשון) לשחקניו, לאחר שהחליט לבטל את האימון, כדי שהשחקנים יעשו חשבון נפש עם עצמם ויבינו היכן טעו.

"פרדי מקבל ממני גיבוי מלא. הוא לא אשם במצב. אני רואה את ההשקעה שלו, את האימונים שלו, הבעיה היא לא בעמדת המאמן", אמר אבו סאלח, לשחקנים שלא פצו פה במשך שעה ארוכה. היושב ראש המשיך ואמר: "רק בכוחות משותפים נוציא את העגלה מהבוץ, ונביא את בני סכנין למקום בו היא ראויה".

אבו סאלח המשיך ותקף את שחקניו. "לפני שבוע נלחמתם וניצחנו בקריית שמונה, אז מה קרה נגד הפועל פתח תקווה?". אבו סאלח הסביר לשחקניו כי מי שלא יילחם ולא יהיה המחויב למועדון, ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ לקבוצה.

אבו סאלח איים על השחקנים בקנסות. "עד היום לא האמנתי בדרך הזו, לא חשבתי שצריך להטיל קנסות על שחקנים, אבל אתם לא מותירים לי ברירה. מי שלא ייתן את כל כולו במשחקים יהיה בבעיה. אתחיל לשנות איתכם את הגישה". היושב ראש סיכם ואמר חד וחלק: "מי שחושב להפיל את התיק על פרדי דוד טועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully