וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת אחרונה לחיפה

דור בלך וקרן שמש

2.11.2008 / 22:50

בית"ר ירושלים והפועל ת"א ייפגשו בטדי (20:50, ערוץ 10) בניסיון אחרון להדביק את הצמרת. בשורות האלופה מביעים דאגה מעיקול נכסי גאידמק, כולל הקבוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בן יוסף עשוי להיעדר חצי שנה

אכזבה מקצועית לבית"ר ירושלים. תומר בן יוסף עבר אתמול(ראשון) בדיקת MRI שקבעה כי הבלם סובל מקרע חמור ברצועת הברך הקדמיות. במועדון קיוו כי הנזק יהיה במינסקוס בלבד, אך לאכזבתם, משמעותו של הקרע היא היעדרות של כשלושה חודשים לפחות. בשבוע הקרוב יעבור השחקן בדיקה נוספת שתקבע האם הוא זקוק לניתוח, שעשוי להשבית אותו לתקופה ארוכה יותר של עד כחצי שנה.

עטר התייחס לפציעתו של בן יוסף: "חבל מאוד, היתה הרגשה שהוא הולך להיכנס להרכב ולשחק הרבה בתקופה הקרובה. אמנם גם הוא וגם גרשון חסרים, אך יש לנו סגל מספיק רחב כדי להתמודד גם עם חסרונות כאלה".

בבית"ר ירושלים החליטו שלא לחדש את חוזהו של שמעון גרשון, המסתיים בסוף העונה. בבירה מגלים אכזבה נוכח היכולת של הבלם, שמשתכר בכ-400 אלף דולרים לעונה. במועדון גם העבירו ביקורת על כך שגרשון החליט להחלים מהפציעה במפשעה, המלווה אותו מספר שנים, דווקא כשמעמדו התערער וראובן עטר העדיף לתת לתומר בן יוסף צ'אנס בהרכב.

בדאבליסטית שקלו בימים האחרונים לנסות ולשחרר את השחקן כבר בינואר הקרוב והסכימו אפילו להשתתף בשכרו יחד עם הקבוצה שתקלוט אותו, אלא שהפציעה של תומר בן יוסף, שעלולה להשבית אותו עד לסיום העונה – טירפדה את הרעיון.

היום כזכור, ייאלץ ראובן עטר להסתדר ללא גרשון ובן יוסף, כשדוד אמסלם יעלה כבלם לצידו של אריק בנאדו. בקופות נותרו כ-3,000 כרטיסים למשחק הערב, ובבית"ר מעריכים כי טדי יהיה מלא, ויניב הכנסות של כ-650 אלף שקלים. שחקן אחר שינסו לשחרר אותו בינואר הקרוב הוא דרק בואטנג, שאנשי בית"ר ירושלים מחפשים לו קבוצה אחרת.

הבשורות הקשות באמת למועדון הגיעו מבית המשפט, שאישר את הרחבת העיקול בעקבות בקשה דחופה של איש העסקים צבי ויליגר. העיקולך כולל את זכויותיו של גאידמק בבית"ר ירושלים ובחברות נוספות.

עטר: "אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים"

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב מחר. מאמן הקבוצה, ראובן עטר, העביר תדריך וידאו לקבוצה והקרין את המשחק של הפועל תל אביב מול בני יהודה. עטר אמר לשחקנים שלא יתנו למיקום המאכזב של האדומים בטבלה להטעות, וכי הם קבוצה טובה מאוד. כזכור, משחקו האחרון של עטר כשחקן היה מול הפועל תל אביב, אז ניצחה בית"ר 0:2.

"אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב לנו ולאוהדים", אמר המאמן הירושלמי, "הפועל תל אביב זה הדרבי של בית"ר וחייבים לנצח. יש טירוף, מרגישים את זה באוויר, ואחרי הניצחון באשדוד השחקנים יותר משוחררים והאווירה טובה יותר".

אריק בנאדו, קפטן הקבוצה, מקווה לחזור לעניינים. "צריכים לשוב למסלול הנצחונות, מה שלא עשינו מתחילת העונה. בשבוע שעבר לשמחתי ניצחנו וצריך להמשיך עם זה. כל תוצאה חוץ מניצחון תהיה רעה מאוד עבורנו", אמר הבלם. "הפסד לא יסגור את העונה, אבל בהחלט יהיה רע עבורנו. בראש ובראשונה אנחנו מסתכלים על המשחק מול הפועל ת"א, אך גם אם ננצח אנחנו עדיין לא חושבים על חיפה. קודם ננצח מחר ואז נחשב מה הלאה. בטדי, בבית, אנחנו חייבים לנצח, למרות שהעונה עוד לא עשינו את זה", הוסיף בנאדו.

עטר תרגל מערך של 4-5-1, כאשר ברק יצחקי צפוי לפתוח כחלוץ בודד. קאלה יחזור לשער, בעוד דוד אמסלם יחליף את תומר בן יוסף הפצוע.

הרכב משוער: טברסקו קאלה; אלירן דנין, דוד אמסלם, אריק בנאדו, כריסטיאן אלברז; דרק בואטנג, עידן טל, דריוס פרננדז, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן; ברק יצחקי.

באדיר ואבוטבול בהרכב

הפועל תל אביב ערכה הערב (ראשון) אימון מסכם לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים מחר. כ- 50 אוהדים אדומים הגיעו למתחם חודרוב בכדי לעודד את השחקנים. כתובות גרפיטי חתומות על ידי אוהדי בית"ר נראו גם היום במתחם, הפעם סביב טריבונת האוהדים, אבל אוהדי הפועל הגיעו מוכנים ומחקו את הכתובות בספריי. לאחר אסיפה טקטית בה חזר וביקש מאמן הקבוצה אלי גוטמן מחויבות, סדר ודיוק במשחק, יצאו השחקנים אל מתחם האימונים.

על פי האימון נראה כי גוטמן מתכוון לערוך מספר שינויים בהרכב עימו פתח במשחק מול בני יהודה. שי אבוטבול, שלא פתח במשחק האחרון, צפוי לשוב להרכב ואילו דמיטאר טלקיסקי שלא התאמן אמש כי חש ברע ערך אימון מלא אך תורגל בהרכב השני. וואליד באדיר, שהציג יכולת טובה במשחקים האחרונים צפוי לפתוח גם מחר, כאשר אלין טופוזאקוב שהחלים מפציעתו יפתח על הספסל. עומרי קנדה שתורגל אמש בהרכב השני תורגל הערב בהרכב הפותח. בסיום האימון תרגלו השחקנים בעיטות ממצבים נייחים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דאגלס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully