וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי איים לקנוס את צמח, דמארי ובסטיאניני

2.11.2008 / 14:09

אחרי ההפסד לאשדוד מאמן מכבי פ"ת ביקר את השלושה: "המוחלפים לא הולכים למקלחות". לשחקנים אמר: "לא הגעתם נחושים כמו לדרבי"

בפעם השניה בתוך שבוע מקבלים שחקני הקבוצה אזהרה לפני וועדת משמעת: מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי, ביקר היום (ראשון) באימון שלושה משחקני הקבוצה – סולי צמח, עומר דמארי ופבלו בסטיאניני, שמיהרו למקלחות לאחר שהוחלפו ולא לחצו את ידו. המאמן אמר: "אצלי, שחקנים שמוחלפים לא הולכים למקלחות, אלא מגיעים לספסל קודם. זאת לא התנהגות, אקנוס אתכם". כזכור, לפני שבוע איים הנשיא עמוס לוזון לקנוס את השחקנים בחצי מליון שקל אם לא יעלו לשלב הבא בגביע הטוטו. שחקני הקבוצה ביקרו את הנשיא על כך ואמרו כי לפי יכולתם הם זכאים לקבל מענק.

"ברור לי שלא זלזלתם במשחק", פתח עזורי את האסיפה, "אבל יחד עם זאת לא הגעתם נחושים כמו למשחק הדרבי בשבוע שעבר ולכן חבל". השחקנים הצדיקו את דברי המאמן. לאור הויכוח לפני הפנדל שבעט אתמול ליאור אסולין, בקבוצה יקבעו עכשיו נהלים חדשים: לפני המשחק ייקבע מי ייבעט, ולאף שחקן לא תהיה הזכות להתווכח עם ההחלטה. שחקן שיערער על ההחלטה יטופל במסגרת פנימית.

שחקנים בקבוצה הודו כי הדברים שאמרו בוואלה! ספורט, על הקושי של המשחק מול מ.ס אשדוד, באו מתוך תחושת בטן שהרצף עלול להיעצר. לגבי הויכוח שפרץ ביום חמישי בין אוהד כהן לבובאן גרנצ'ארוב - השחקנים העידו כי הסיפור נגמר עוד במהלך האימון ולמרות ההפסד התיאום בין השניים חיובי. השחקנים העידו כי העובדה שהיו"ר משה זוארץ נזף בהם אחרי המשחק אתמול היא מוצדקת. הקבוצה תשוב לאימונים מחר ותקיים אימון בשעות אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully