וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "שמח שהולך טוב, הכי חשוב זה ליהנות ולשמוח"

2.11.2008 / 13:17

עם 8 שערים משמונה משחקים, חלוץ הפועל פ"ת מצטנע: "כל משחק אנו נותנים הכל". המועדון סירב לשחרר את אופיי למשחקי הכנה של גאנה

ליגת העל נמצאת רק במחזור השמיני שלה, אבל החלוץ שמעון אבוחצירה, הנער מטוברוק שכבש שמונה שערים עד כה, מסרב להידבק בתרבות הכדורגלן הישראלי ומעדיף להצטנע. במועדון זוקפים זאת בעיקר למנהל המקצועי זאב זלצר. מתברר כי הוא שוחח עם אבוחצירה וביקש ממנו להמשיך באותו קו, רחוק מהתרבות הקלוקלת של הכדורגל הממוצע בליגת העל. "עדיף להישאר עם הרגליים על הקרקע", מתרגם אבוחצירה בפשטות את ההנחיות של זלצר. "העם שלנו הוא גם ככה לא קל".

"בסוף העונה תדעו מה הסוד של שמעון", אומר המנהל המקצועי זאב זלצר. "אני לא מכיר את שמעון מהיום. אותי היכולת שלו לא מפתיעה. הוא היה מלך השערים בליגה לנוער. אני מקוה מאוד שימשיך ככה. לגבי ההרחקה שלו, יכול להיות שהשופט היה צריך להפעיל יותר שיקול דעת – כפי שנעשה נגדנו בדרבי בשבוע שעבר". על קבוצתו אמר: "אמרתי בשבוע שעבר שלא צריך לצאת מגדרנו אחרי ההפסד בדרבי כמו שלא חרגנו אחרי המשחק בטדי. הנה, השבוע היוצרות התהפכו. הצוות המקצועי עושה עבודה מעולה, אלי מחפוד עושה בדיוק את מה שהוא צריך לעשות בקבוצה". על העובדה שפרח דווקא אצלו ואצל מחפוד ענה המנג'ר: "לא מעוניין להגיב".

בחזרה לאבוחצירה. בהפועל פתח תקוה יודעים שללא התפוקה של החלוץ הקבוצה הייתה היום מדשדשת בתחתית. רק שלושה שערים הבקיעה הקבוצה בלי עזרתו, שניים מהם רשומים על שם נתנייתי אחר, אורי אוזן. "הפועל פתח תקוה קבוצה טובה שבאה לעשות את העבודה על המגרש", מסביר אבוחצירה בבוקר שלאחר המשחק. "הצוות המקצועי, מחפוד וזלצר, עובד איתנו בצורה הכי טובה בעולם, אישית וקבוצתית, זה בעצם הסוד שלנו. כל משחק אנחנו נותנים את הכל. אני שמח שהולך טוב בינתיים, הכי חשוב ליהנות ולשמוח. חשוב שנצליח והכי מחמיא לי בעולם להצליח עם שני מאמנים כאלה".

איזו שינוי הם הביאו לקבוצה?

"הם עובדים עם שחקנים באופן אישי, נותנים 'אקסטרות'". למרות כמות השערים שכבש עד כה, אבוחצירה לא מאמין שמשחק ההתקפה מבוסס רק עליו. "משחק ההתקפה מבוסס על כל השחקנים. כקבוצה ננצח וכקבוצה נפסיד. הכדורגל מהנה וזה מה שחשוב. רק שהשחקנים יחייכו, שהקהל ימשיך לעודד. העונה - השמיים הם הגבול". על ההרחקה המיותרת במשחק אתמול אמר: "היה צהוב שני מוצדק ולכן הורחקתי. אין ספק, אני מאוכזב, אבל סומך על החברים שלי לקבוצה. הם שחקנים מצוינים ויכולים להסתדר גם בלעדיי".

מה אתה ממלמל אחרי הגול?

"נשאיר את זה ביני לבין בורא עולם. אני מודה לו".

המועדון סירב לשחרר את הבלם סטיבן אופיי למשחקי הכנה של הנבחרת הבוגרת של גאנה, לקראת מוקדמות המונדיאל. אתמול קיבל זלצר הודעה כי ייתכן והבלם יוזמן לסגל, אך הבהיר כי ישחררו רק למשחקים רשמיים. הדבר אומר שאופיי עשוי לאבד את מקומו בנבחרת הבוגרת משום שמדובר בשחקן הסגל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully