וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: החלה עונת המלפפונים

2.11.2008 / 12:38

סיכום סוף השבוע: היאנקיז מביעים עניין ברמירז, קן מאקה מאמן מילווקי, המטס מימשו את האופציה על דלגדו, גריפי מחוץ לוייט סוקס

האם מני רמירז ינחת בברונקס? ביאנקיז מתעניינים בצירופו של הסלאגר הותיק לשורותיהם. האנק סטיינברנר, בעלי הקבוצה, אישר כי שחקן הרד סוקס לשעבר על הכוונת: "אין שום דבר שאנחנו לא מסתכלים עליו", אמר סטיינברנר. "באופן אישי, אני אוהב את מני. הוא אחד החובטים הטובים בהיסטוריה והוא יודע איך לנצח". רמירז עצמו אמר: "אני מחכה להצעה הגבוהה ביותר". היאנקיז מתעניינים גם במגיש סי.סי. סבאת'יה, השחקן החופשי הלוהט ביותר בחורף הקרוב.

ומסבאת'יה, מעבר טבעי לקבוצתו הקודמת מילווקי, שמינתה את קן מאקה כמאמן. מאקה בן ה-58 חתם ביום חמישי על חוזה לשנתיים, כשהקבוצה האחרונה שאותה אימן הייתה אוקלנד, ממנה פוטר ב-2006. "למדתי הרבה מאוד שם, ויחסיי עם דאג מלווין, ה-GM של הברוורס, טובים מאוד", אמר מאקה.

המטס בחרו להמשיך עם קרלוס דלגדו, ומימשו את האופציה בת 12 מיליון הדולרים שהייתה להם עליו לשנה הקרובה. דלגדו בן ה-36 חבט ב-30.8 אחוז, עם 27 הומרים ו-115 הכנסות רצים הביתה. "קרלוס הוא שחקן מפתח בתוכניות שלנו ל-2009", אמר ה-GM עומאר מינאייה. בוסטון מימשה את האופציה על טים וייקפילד בן ה-42. הוא ישתכר 4 מיליון דולר בעונה הקרובה.

חדשות נוספות בליגה: בנוסף לרמירז, גם המגיש בן שיטס ושחקן הבסיס הראשון מארק טשיירה הגישו ניירת שהופכת אותם רשמית לשחקנים חופשיים. איי ג'יי בארנט יבטל את האופציה להמשיך בטורונטו, הוייט סוקס ביטלו את האופציה שהייתה להם על קן גריפי ג'וניור, שהיה אמור להשתכר 16.5 מיליון דולר אם היה ממשיך. דטרויט קנתה את יתרת חוזהו של השורטסטופ אדגר רנטריה ושיחררה אותו. האופציה להמשך העסקתו של רנטריה הייתה של 11 מיליון דולר, הטייגרס בחרו לשלם 3 מיליון שאיפשרו להם להראות לו את הדלת החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully