וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "כולנו נמשיך לתמוך באיתי"

דור בלך

2.11.2008 / 11:14

מאמן מכבי נתניה לא אהב את הביקורת על שכטר. החלוץ התעודד באימון: "לקחת אחריות זה אחלה, אבל צריך גם לשים את הגולים"

לותר מתיאוס לא אהב לשמוע שחקנים שהעבירו ביקורת אמש (שבת) על איתי שכטר אחרי התיקו של הקבוצה מול בני יהודה (2:2) במהלכו החטיא שכטר פנדל שהיה יכול לנצח את המשחק בדקה ה-90,, והחליט לגבש את הקבוצה באמצעות ארוחה משותפת אליה יצאו ביום רביעי.

"אנחנו קבוצה אחת", אמר המאמן לשחקניו באימון הבוקר. "כולנו לא ניצחנו אתמול, לא רק איתי, וכולנו נמשיך לתמוך באיתי". שחקנים בקבוצה עודדו היום את שכטר, שנראה שפוף, והודו בפניו שלא כולם היו מוכנים לקחת את האחריות של פנדל בדקה ה-90. שכטר התעודד מעט, אבל הזכיר להם כי "גם נגד בית"ר בחצי הגמר החמצתי. לקחת אחריות זה אחלה, אבל צריך גם לשים את הגולים".

מתיאוס, שלא מרוצה מכושרם של החלוצים בקבוצה, הזמין את חלוץ קבוצת הנוער פיראס מוגרבי להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, והוא אף עשוי להיכלל בסגל לקראת מכבי חיפה.

לאור עיקוב בעבודות הבנייה של האיצטדיון החדש, שלא מתקיימות כבר קרוב לחודשיים בעקבות סיכסוך בין הקבלן לעירייה, מסתמן כי האיצטדיון לא יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה. כזכור האיצטדיון היה אמור להיות מוכן לפתיחת העונה הנוכחית, אבל חברת הבנייה שזכתה במכרז פשטה את הרגל והעבודות התעקבו. דניאל יאמר החליטל עזוב את הקופסא אבל לבסוף העדיף להישאר בה עוד עונה בעקבות מניעים כלכליים, כשהובטח לו שעד מרץ השנה האיצטדיון יהיה מוכן. בנתניה העבירו מסר לעירייה כי הם לא מרוצים מהעיקובים ואולי הפעם יממשו את איומם ויעברו לשחק בבלומפילד או בהרצליה.

גורם בעירייה הגיב לדברים ואמר: "אנחנו מספקים את האיצטדיון בחינם, ונותנים להם את הרווחים משלטי הפירסום והם עוד מציבים אולטימטומים. הרי גם העירייה רוצה שהאיצטדיון החדש יהיה מוכן כמה שיותר מהר, ויתרה מכך, אם מכבי יעזבו את הקופסא נוכל לממש שם את הקרקע ולהרוויח מכך כסף רב, אך לטובת הקבוצה והתושבים אנחנו מוותרים על זה". עלות עונת משחקים בבלומפילד תעלה לנתניה קרוב למיליון שקלים, ובהרצליה קרוב ל-750 אלף ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully