וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הכח עמידר רמת גן

הירוקים גברו 0:3 על הכח, השלימו ניצחון שני במגרש ברמת גן והמשיכו במסע לעבר התואר. רפאלוב (12), בוקולי (17) וכיאל (55) כבשו

האחת ללא הפסד והשנייה עקרה מניצחונות. מישהו מתפלא שכך זה נגמר? מכבי חיפה שיחקה בהילוך די נמוך והתמקדה ביציאה למתפרצות קטלניות, אבל הערב (שבת) מול הכח עמידר רמת גן זה הספיק כדי לנצח בקלילות 0:3 ולפתוח פער של שתי נקודות בפסגת ליגת העל. נראה שאיצטדיון וינטר עושה טוב לחיפה, שחגגה שם גם בגביע הטוטו על חשבון מכבי נתניה, ב-1:4 המרשים באמצע השבוע.

כבר מהרגע הראשון זה נראה בידיים של הירוקים. יניב קטן פתח בהרכב למרות הפציעה, וכל נגיעה שלו בכדור הפכה למצב נהדר מול השער של ניל אברנל, שהחליף בהרכב את רוברט באדג'י המאכזב. יחד עם קטן נהנתה חיפה מליאור רפאלוב, שממשיך לתת תמורה שמתבטאת בשערים (כבר ארבעה העונה) ומבירם כיאל המצוין, שמנצל את הנוכחות של ג'ון קולמה על מנת לתמוך בהתקפה. המאמן אלישע לוי יכול להיות מרוצה גם ממספר עצירות טובות של השוער אמיר אדרי, שעשה רושם כאילו התאושש מהשערים שספג מול מכבי תל אביב.

בהכח עמידר רמת גן דיברו לקראת המשחק על המבצר הביתי, אבל בשטח הדברים שונים לגמרי. שחקניו של דוד דהאן התבטלו אחרי השער הראשון והפקירו את מרכז ההגנה לחלוטין. כל התקפה של חיפה הכניסה את אברבנל לכוננות ספיגה וכך יתקשו הסגולים להשיג ניצחון ליגה ראשון. החיפאים, מצידם, ינסו לבוא באותה גישה גם לקרב הצמרת מול מכבי נתניה בשבוע הבא.

מהלך המשחק

דקה 12: גול! מתפרצת קטלנית של חיפה. קולמה העביר את הכדור שמאלה לרפאלוב, שעבר את המגן שלו והקפיץ באומנות מעל אברבנל את הרביעי שלו העונה. 0:1 לחיפה

דקה 17: גול! יניב קטן הגיח משמאל והגביה כדור לצד השני של הרחבה, שם ממוקם גוסטבו בוקולי שבבעיטה מהאוויר מצא את הפינה הרחוקה של אברבנל. 0:2 קל לחיפה

דקה 23: עוד מתפרצת ירוקה. הפעם פאנטני כבר עבר את השוער, אך מצא עצמו בזווית קשה מדי ובעט לרשת החיצונית.

דקה 33: חיפה שוב חודרת דרך מרכז ההגנה הפרוץ של הכח, אבל קטן עשה את הפעולה לאט מדי ואיבד את הכדור לטוקורה כשהוא לבד מול השוער.

דקה 34: רפאלוב עם עוד פעולה יפה משמאל, אך הפעם הבעיטה שלו חולפת מעל המשקוף.

דקה 42: בעיטה חופשית של המחליף בני חדד הלכה טוב לחיבורים, אבל אמיר אדרי התעופף והדף לקרן.

דקה 55: גול! יניב קטן התאהב בבישולים. כדור נהדר שלו הגיע למרכז הרחבה ובירם כיאל כבש מקרוב את הראשון שלו העונה. 0:3 לירוקים

דקה 60: בעיטת יעף נאה של קן ג'אמה הסתיימה בעוד הדיפה של אמיר אדרי.

דקה 75: המחליף אייל גולסה פרץ יפה לרחבה, אלא שהבעיטה שלו הייתה למרכז השער ולידיו המושטות של אברבנל.

דקה 77: כדור עומק נהדר של דקל קינן הגיע לפאנטני, שסידר לעצמו מצב נוח אבל מצא רק את הקורה.

דקה 90: קולמה הגיע ראשון לכדור חופשי שהוגבה לרחבת הכח, אך הבעיטה שלו חלפה על פי השער.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ניל אברבנל, ישראל ראש, אביב חדד, איתן טיבי, חיים פונטרמולי (בני חדד, 19), מייקל טוקורה, גל לוי, דידי אונגר, קרלוס סבליוס (קן ג'אמה, 46), ברק בדש, אלן בנדר (עומר רפס, 46).

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, בירם כיאל (אייל גולסה, 71), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי (מוחמד גדיר, 77), יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 68), ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully