וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקנו לספור לאחור

1.11.2008 / 12:36

המפגש בין הקולטס לפטריוטס, תמיד משחק עונה, הפך לקרב הישרדות. גרין ביי בטנסי, פיטסבורג בוושינגטון, ג'איינטס-דאלאס

הוורלד סירייס בבייסבול הסתיים, בארה"ב עוברים לשעון חורף, מה שאומר שימי ראשון חוזרים להיות קלאסיים מעתה עבור חובבי הפוטבול. קלאסיקה היא מילה שמתארת הרבה דברים ב-NFL, החל ממפגשים בין הג'איינטס לדאלאס ובין אינדיאנפוליס לניו אינגלנד, וכלה בעובדה שבכל שבוע יש לנו חזיזים וברקים בכל הקשור לדרמות בליגה.

מה קורה אצלנו בגזרה? אני שמח ששאלתם. 11 מ-14 בשבוע הטוב ביותר שלנו העונה, שמביאים את המאזן ל-65 מ-115 (56.5 אחוז). ועכשיו, בואו נראה איזה דליקטס מכינות לנו הרשתות השבוע.

METV:

20:00: בפאלו - ניו יורק ג'טס

23:15: ניו יורק ג'איינטס - דאלאס

FOX:

20:00: טנסי - גרין ביי

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: אינדיאנפוליס - ניו אינגלנד

3:30, בין שני לשלישי: וושינגטון - פיטסבורג

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

מי שולט בניו יורק? (שעה ראשית: 20:00)

בפאלו (2:5) - ניו יורק ג'טס (3:4)

אסור, אסור להחמיא לבפאלו. אחרי שכבר חשבנו שהם בדרך לדלג בקלילות מעל שאר הקבוצות בבית, חטפו הבילס מקלחת קרה ממיאמי, וכעת ה-AFC מזרח פתוח לחלוטין. בשנה שעברה טאטאה בפאלו את הסדרה עם הסילונים, אבל הג'טס היו איומים במיוחד אשתקד. הבעיה של ניו יורק היא שברט פארב, ובמיוחד המאמן אריק מאנג'יני, לא מסתדרים עם הגנות נוקשות כמו זו של בפאלו. מצד שני, לחץ מספיק גדול על טרנט אדוארדס יכול להוביל לאיבודי כדור (נחטף שלוש פעמים במיאמי). הג'טס יעלו בלי הטייט אנד באבא פרנקס (ירך).

התחזית: ניצחון לבפאלו


שיקגו (3:4) - דטרויט (7:0)

הברס חוזרים משבוע חופש היישר למפגש עם היריבה הנוחה ביותר שיכלו לבקש. קייל אורטון ושיקגו כבר ניצחו את דטרויט השנה, והליונס מתחילים להתייאש מעונה נטולת ניצחונות. דן אורלובסקי ימשיך לעלות בעמדת הקוורטרבק.

התחזית: שיקגו לא תפשל, למרות שיהיה צמוד משחושבים


סינסינטי (8:0) - ג'קסונוויל (4:3)

הג'אגוארס הם אחת הקבוצות המאכזבות של השנה. השחקנים של ג'ק דל ריו לא מוצאים את הגרוב, ובשבוע שעבר נכנעו לקליבלנד בבית. מצד שני, בחוץ הם דווקא טובים עם שני ניצחונות רצופים. סינסינטי הגיעה לנקודת האמצע של העונה כשהיא עדיין ללא ניצחון, ובמקרה הזה עיינו ערך דטרויט - זה מתחיל להיות מסוכן. ריאן פיצפטריק ימשיך לקבל אשראי בעמדת הקוורטרבק.

התחזית: ניצחון ל... סינסינטי


קליבלנד (4:3) - בולטימור (3:4)

בכל פעם שהרייבנס מגיעים לקליבלנד הם חוטפים קיתונות של בוז, זכר לעובדה שלקחו את הקבוצה מהעיר ב-1995. אבל זו לא הבעיה של הרייבנס, אלא העובדה שבשלושה משחקים מול האקס ג'מאל לואיס הם לא הצליחו לעצור אותו, אחרי שטחן 212 יארד. קלן ווינסלו חוזר להרכב קליבלנד לאחר פציעות והשעיה, שני מגני הפינה כריס מקאליסטר וסמארי רול ייעדרו בבולטימור.

התחזית: ניצחון לבראונס

רוג'רס, תיזהר

טנסי (0:7) - גרין ביי (3:4)

אם עד עכשיו לא התייחסתם ברצינות לטייטאנס, אולי הניצחון על אינדיאנפוליס ישכנע אתכם שזו הטים טו ביט. הרעם והברק כריס ג'ונסון ולנדייל וייט ינסו לפרק גם את הגנת הריצה של הפאקרס, שמדורגת 25 בליגה. מנגד, ארון רוג'רס חתם על הארכת חוזה עד 2014, אבל יתקשה מול אחת מהגנות המסירה הטובות בליגה.

התחזית: ניצחון לטנסי


קנזס סיטי (6:1) - טמפה ביי (3:5)

הצ'יפס הראו ניצוצות והיו קרובים להפתיע בשבוע שעבר את הג'טס, עם משחק נאה של טיילר ת'יגפן בעמדת הקוורטרבק. הבאקנירס פספסו הזדמנות ענקית לצאת עם ניצחון מדאלאס, כשלא היו מסוגלים לנצל מצבים ברד-זון. ג'ף גארסיה ימשיך לפתוח בטמפה ביי, אבל כפי שכתב דודי כפרי - זה לא שווה יותר מדי אם המאמן שלך לא סומך עליך. לארי "מוחטה בעין" ג'ונסון חטף השעיה ממשחק ליגה אחד, בשבוע הבא בסן דייגו, אבל הצ'יפס עצמם כבר הענישו אותו בשבוע השני ברציפות והוא לא יתלבש גם נגד טמפה ביי.

התחזית: ניצחון לצ'יפס


סט. לואיס (5:2) - אריזונה (3:4)

עד כמה שזה נשמע מפתיע, למשחק הזה יש חשיבות לא מעטה עבור הראמס, כי ניצחון שלהם ילחיץ מאוד את הקרדינלס ויחזיר אותם היישר למאבקי הפלייאוף. ג'ים האסלט עושה עבודה טובה בינתיים, ולא היה רחוק מגניבת ניצחון בפוקסבורו בשבוע שעבר. האסלט ייקח החלטה לגבי שיתופו של סטיבן ג'קסון הפצוע רק סמוך לפתיחה. הציפורים האדומות יכולות להרגיש מאוכזבות על פספוס המשחק בשארלוט מול קרוליינה, אבל מעודדות מהיכולת של אנקואן בולדין.

התחזית: ניצחון לאריזונה


מינסוטה (4:3) - יוסטון (4:3)

אחרי פתיחה של 4:0 חזרו הטקסאנס למאבק עם שלושה ניצחונות, ועכשיו מצפה להם מבחן קשה במטרודום. פעם אחת נפגשו השתיים, ביוסטון, כשב-2004 שיתפו עדיין דאנטה קולפפר ורנדי מוס פעולה וניצחו 28:34 בהארכה. למינסוטה, שחוזרת משבוע חופש, הגנה מצוינת, אבל היא תצטרך לדעת לנטרל את מאט שאוב ואנדרה ג'ונסון, שנתן אוקטובר מהסרטים.

התחזית: ניצחון למינסוטה

הג'איינטס באים להחטיף (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו יורק ג'איינטס (1:6) - דאלאס (3:5)

לג'איינטס יש הזדמנות בלתי חוזרת להשאיר את הקאובויס הרחק מאחור, כשהגנת הברזל הניו יורקית תפגוש את בראד ג'ונסון האנמי על כס הנהג בדאלאס. ג'ייסון וויטן הפצוע עשוי לשחק בקאובויס למרות שלא התאמן לכל אורך השבוע. ניו יורק עדיין בלי מגן הפינה קווין דוקרי (גב), אבל עם מתיאס קיוואנוקה וג'סטין טאק, שאימללו את בן רות'לסברגר בפיטסבורג. גם לדאלאס יהיה חסר מגן פינה, טרנס ניומן (בטן).

התחזית: ניצחון לג'איינטס


דנבר (3:4) - מיאמי (4:3)

הברונקוס מנסים למצוא את הגרוב, אחרי שני הפסדים רצופים ושבוע חופש שבא בזמן. הבעיה היא שיהיה להם קצת קשה בלי צ'אמפ ביילי, שייעדר בעקבות פציעת מפשעה וישאיר את הקו האחורי הרעוע ממילא חשוף לגמרי. במיאמי נתן טד גין ג'וניור הסבר מדוע נבחר בסיבוב הראשון של הדראפט ב-2007, כשתפס ל-175 יארד נגד בפאלו. הדולפינס לוטשים עין לפסגת המזרח.

התחזית: ניצחון למיאמי


אוקלנד (5:2) - אטלנטה (3:4)

הריידרס נתנו מפגן בושה בבולטימור, ויחפשו להתאושש בחור השחור מול הפאלקונס. אטלנטה, מצידה, הרגישה נגזלת בעקבות קריאת שופטים שגויה בפילדלפיה, ומאט ריאן וחבריו לא חושבים על שום דבר מלבד ניצחון. דארן מקפאדן (בוהן) ייעדר באוקלנד.

התחזית: ניצחון לפאלקונס


סיאטל (5:2) - פילדלפיה (3:4)

אם הסיהוקס ינצחו ואריזונה תפסיד בסט. לואיס, הרי שגם סיאטל, על כל תחלואותיה, תחזור לתמונת הפלייאוף במערב. בשבוע שעבר התעודדו נצי הים עם ניצחון קל בסן פרנסיסקו, אבל עם סנקה וואלאס בעמדת הקוורטרבק, מול בריאן ווסטברוק שחזר לכושר מלא, זה יהיה הרבה יותר קשה. האיגלס יעלו למשחק בלי הטייט אנד אל ג'יי סמית' (זעזוע מוח).

התחזית: ניצחון לפילדלפיה

פעם משחק עונה. והיום?

אינדיאנפוליס (4:3) - ניו אינגלנד (2:5) - בין ראשון לשני, 3:15

מי היה מאמין לפני פתיחת העונה שזה יהיה קרב פירורים? אמנם הפטריוטס עדיין בתחרות חזקה על ראשות ה-AFC מזרח, אבל האינדיקטורים מצביעים על כך שבפאלו תסיים לפניהם העונה. הקולטס בכלל מסובכים עד הראש, כשההפסד בטנסי חיסל כמעט סופית את סיכוייהם לזכות ב-AFC דרום. בשנה שעברה נפגשו השתיים לסופר-קלאסיקו מרתק, שבסיומו הפכה ניו אינגלנד פיגור 20:10 לניצחון 20:24. ג'וזף אדאי מאינדי עשוי לחזור מפציעה, כשרג'י וויין נפצע בברך וגם הוא בסימן שאלה למשחק. בנג'ארוויס גרין אליס ימשיך לפתוח כרץ האחורי של הפטריוטס.

התחזית: וואו, איזו תחושת אנטי קליימקס. ניצחון לקולטס


וושינגטון (2:6) - פיטסבורג (2:5) - בין שני לשלישי, 3:30

למרות קרטועים וזיופים, הצליחו הרדסקינס לנצח בדטרויט ומאיימים על הג'איינטס בפסגת בית המזרח. הבעיה הגדולה היא שייתכן שסנטנה מוס (ירך) לא ישחק בוושינגטון מוכת הפציעות, שתסתדר גם בלי הקיצוני-הגנתי ג'ייסון טיילור ומגן הפינה שון ספרינגס. גם לסטילרס לא חסרות פציעות (הסייפטי ריאן קלארק ומגן הפינה בריאנט מקפאדן בחוץ), אבל הם לפחות יקבלו את ווילי פארקר, שחוזר לעמדת הרץ האחורי לאחר חודש היעדרות.

התחזית: ניצחון לרדסקינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully