וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-מכבי חיפה: משנה הרכב, משנה מזל?

אלישע לוי דבק בהרכב שדורס בינתיים את הליגה, אבל דודו דהאן יערוך ניסוי כלים במטרה להשיג את הניצחון הראשון העונה

מכבי חיפה מתכוננת למשחק החוץ שלה שייערך מחר (שבת) מול הכח עמידר רמת גן. המאמן אלישע לוי הזהיר את שחקניו משאננות לקראת המשחק, במיוחד לנוכח העובדה שהקבוצה של דודו דהאן עדיין לא ניצחה העונה. במכבי חיפה יודעים שהמטרה היא שמירה על המקום הראשון, קשה מאוד.

לוי לא מתכנן שינויים בהרכב, אבל שני שחקני סגל יחליפו מקומות: רוני גפני שנפצע מתיקול של אלמוג כהן באמצע השבוע ייעדר ועומרי אפק יחזור לסגל. גם יניב קטן, שסבל מכאבים בקרסול, יהיה כשיר למשחק ויפתח בהרכב. שלומי ארבייטמן, למרות הצמד שכבש בגביע הטוטו, יפתח על הספסל. בחיפה הסבירו כי אין כוונה לספסל את ת'מבינקוסי פנטאני שכבש צמד במחזור שעבר מול מכבי תל אביב. כפי שנכתב אתמול, ארבייטמן משנה גישה ואף אמר לחבריו כי הוא לא מתכוון לוותר על מקומו במכבי חיפה.

השוער ניר דוידוביץ' ימשיך להיעדר, אך בלי קשר בחיפה מקווים שלאמיר אדרי לא תהיה הרבה עבודה. למרות ספיגת שני השערים מול מכבי תל אביב, ישנה שביעות רצון ממשחק ההגנה. באתר הבית של הקבוצה נכתב שאלון חרזי מעולם לא ניצח את קבוצת נעוריו. חרזי מחפש לעשות את זה בפעם הראשונה בקריירה שלו.

הרכב משוער: אמיר אדרי; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

מהפכה בהרכב של דודו דהאן

עדיין ללא ניצחון, תארח מחר הכח עמידר רמת גן את מכבי חיפה למפגש קצוות. מאמנה של נועלת הטבלה, דודו דהאן מתכנן מהפכה בהרכב על אף היכולת הטובה שהפגינו שחקניו מול נתניה. במהלך האימון אמר דהאן לשחקניו כי נמאס לו לצאת עם המחמאות, והוא רוצה לצאת גם עם נקודות מהמפגש הזה.


"כל שבוע אני אומר לכם את זה, אבל אנחנו יכולים וצריכים לנצח, בעיקר בבית" אמר המאמן לשחקניו וניסה להרגיע אותם לקראת המפגש עם מוליכת הליגה. מחר יערוך דהאן אסיפה טקטית ויקרין קלטות של מכבי חיפה. מי שצפוי לקבל את הקרדיט הוא השוער הצעיר ניל אברבנל במקומו של רוברט באדג'י המאכזב. גם קאן ג'אמה שסרב ללחוץ את ידו של דהאן בסיום ההפסד לנתניה לאחר שזה העיר לו כי לא סגר נכון את אומברטו בשער הראשון של נתניה, יאבד ככל הנראה את מקומו בהרכב. גם בחוד יערכו שינויים, כשברק בדש צפוי לפתוח במקומו של עומר רפס, ואלן בנדר שכבש בגביע הטוטו השבוע יאבק על מקומו בהרכב עם קרלוס סבליוס, על חשבונו של איב ג'ידה, שהצליח להחמיץ מול שער ריק בשבוע שעבר.


הרכב משוער: ניל אברבאנל, ישראל ראש, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, עידן וייצמן, גל לוי, דידי אונגר, מייקל טוקורה, ברק בדש, אלן בנדר (קרלוס סבליוס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully