וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "אפשר לנצח את בית"ר בטדי"

קרן שמש

31.10.2008 / 13:21

מגן הפועל תל אביב התייחס לקרב מול האלופה ביום שני ואמר: "מקווה שיהיה משחק ספורטיבי". דה סילבה וטופוזאקוב יהיו כשירים

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים ביום שני כשסגל מלא עומד לרשותו של אלי גוטמן. דגלאס דה סילבה ואלין טופוזאקוב שסבלו מפציעה יהיו כשרים למשחק הקרוב. ראובן עובד ומאור פרץ שהוחזרו לסגל הקבוצה ערכו סיבובי ריצה לאחר סיום האימון ולשניים נבנתה תוכנית כושר מסודרת. מוני הראל מבעלי הקבוצה הגיע הבוקר למתחם חודרוב בכדי לצפות באימון האדומים.

גוטמן, שאינו מרוצה מיכולת שחקניו בתקופה האחרונה, ביטל אמש את החופש המתוכנן וערך במקומו אימון כושר ארוך במיוחד. מגן הקבוצה, יגאל אנטבי, התייחס לנושא ואמר: "נכון שאנחנו לא רגילים לזה, אבל זה מה שהמאמן החליט וזה מה שעשינו. אם הוא החליט לעשות את זה כנראה שזה מגיע לנו".

לקראת המשחק הקרוב אמר אנטבי: "לפני מפגשים מול בית"ר תמיד יש דיבורים. אנחנו עושים את כל ההכנות וכמובן שאנחנו יכולים לנצח. הפועל תל אביב יכולה לנצח כל קבוצה, גם את בית"ר ירושלים בטדי. אנחנו נבוא מוכנים ונשחק על ניצחון". אנטבי נדרש גם להתייחס לחוסר היציבות: "לפני הניצחון על בני יהודה היה לנו משחק לא רע בנתניה. גביע הטוטו זה שונה מהליגה. בכל מקרה אני מקווה שננצח ונעשה רצף ניצחונות".

על היריבות בין שתי הקבוצות הוסיף המגן: "אני מקווה שלא יהיו אירועים חריגים. לפעמים לפני משחקים כאלו אוהדים עושים דברים למכוניות של שחקנים ודברים מהסוג הזה. אני מקווה שלא יהיה שום דבר חריג ושיהיה משחק ספורטיבי".

גילי ורמוט יודע כי מצפה לקבוצתו משחק לא קל והוסיף: "ההרגשה לפני המשחק טובה למרות ההפסד בגביע הטוטו. אני חושב שבית"ר מגיעה מאיימת למשחק כי היא חיה פצועה. הם יבואו בשיא המוכנות. שתי הקבוצות רוצות את הניצחון בכדי להידבק לצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully