וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק החל בתעמולת בחירות ביתית

דור בלך

30.10.2008 / 20:13

הבעלים של בית"ר ירושלים ניצל כנס של מחלקת הנוער כדי לחלק לילדים כובעים של תנועת צדק חברתי. מההורים הוא ביקש להצביע עבורו

ראובן עטר מנסה דרכים מקוריות להתגבר על מיעוט הכיבושים של בית"ר ירושלים והיום (חמישי) באימון תירגל התקפה של שלושה שחקנים מול שלושה מגנים כשכל שלשה שלא הצליחה לכבוש ירדה ל-20 שכיבות שמיכה ונשלחה להקיף את המגרש בריצה.

טברטקו קאלה ערך אימון מלא, יהיה כשיר למשחק ביום שני, ואמור לפתוח. תומר בן יוסף ועידן טל לא התאמנו ועברו טיפולים רפואיים, אך ישובו להתאמן מחר וגם הם יעמדו לרשותו של עטר במשחק מול הפועל תל אביב.

ארקדי גאידמק הודיע כי יגיע לאימון המסכם של בית"ר ביום ראשון יחד עם חברים שהגיעו לארץ מצרפת ויהיו אורחיו במשחק בשני. הבעלים מתכוון לדבר עם השחקנים ולנסות להגביר את המוטיבציה שלהם לקראת המשחק החשוב.

"אנשים אומרים שהמשחק מול בני יהודה בגביע הטוטו לא היה חשוב, אבל אני לא מסכים", סיפר עידן טל. "דווקא בגלל שאנחנו במצב רגיש מאוד, ניצחון מול בני יהודה במפעל השלישי בחשיבותו היה יכול להעלות לנו עוד קצת את מוראל. אני מאוד מקווה שההפסד הזה לא ישפיע ולו בקצת לקראת המשחק מול הפועל תל אביב.

"כשמגיעים לאימון אחרי ניצחון זה לא אותו דבר, יש אווירה אחרת לחלוטין", סיפר הקשר, שמקומו בהרכב לקראת המשחק בספק. "במקרה שלנו צריך להסתכל על הדרך כי זה חשוב, יש לנו פה שחקנים טובים והדרך צריכה להיות נכונה. באשדוד במחצית הראשונה שיחקנו מצוין ובמחצית השנייה פתאום הייתה ירידה שהייתה קיצונית מדי. זאת כנראה תסמונת של מאורעות השבועות האחרונים. אם זה יבוא בהדרגה ונשתפר אז זה בסדר. אנחנו צריכים כבר לצאת מזה לדרך חדשה ולהבין שאנחנו מסוגלים לעשות הרבה יותר ממה שעשינו באשדוד".

טל גם ניסה להסביר את היכולת מהשבועות האחרונים והוסיף: "חסר לנו ביטחון כי לא הצלחנו עדיין לחבר שני ניצחונות. אם נצליח לעשות את זה, ועוד במשחק מול הפועל תל אביב, זה יעלה לנו את הביטחון והמוראל. יוצא לי הרבה לדבר עם אוהדים ובכל פעם מחדש הם מזכירים לי את חשיבות הניצחון מול הפועל תל אביב. המשפט ששמעתי הכי הרבה השבוע מהאוהדים הוא שזה משחק של לחיות או לחדול וככה גם אנחנו בקבוצה מרגישים. ניצחון יעלה לנו את המוראל בצורה קיצונית, כל תוצאה אחרת יכולה להשאיר אותנו במשבר שבו אנחנו נמצאים. זה סוג המשחקים שיכולים לתת לך קרש קפיצה גדול או בור שיהיה לנו קשה מאוד לצאת ממנו".

גאידמק עושה את התעמולה בבית

ובמשהו שקצת קשור פחות לכדורגל על אף הכוונה המקורית, גאידמק הגיע לכנס מחלקת הנוער והרצה בפני השחקנים ומשפחותיהם. בין השאר התייחס הבעלים של בית"ר ירושלים יותר לבחירות הקרובות מאשר למחלקת הנוער וקרא להורים: "הצביעו עבורי בבחירות".

לא די בכך, חולקו לשחקנים כובעים וחולצות של הרשימה שלו, 'צדק חברתי', וכשנשאל עד מתי הוא יישאר בקבוצה הוא השיב: "אלוהים יודע. אני פה עד מתי שיצטרכו אותי, אבל למה לעורר פרובוקציות עם שאלות כאלה. אתם בתקשורת מחפשים רק פרובוקציות במקום להתמקד במה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully