וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: טקסס על סף פיצוץ

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

30.10.2008 / 14:47

גרהאם הארל וטקסס טק יפגשו את קולט מק'קוי והלונגהורנס, במשחק המרכזי של המחזור. אוקלהומה-נברסקה, USC-וושינגטון

פתחנו טלוויזיה וראינו אתמול משחק מייגע עם כדור קטן ועגול

הסיבה העיקרית, אם נהיה רציניים זה כדי שבשבת לא נהיה עצבניים

אז עכשיו שפילי חוגגת ביום קר וגשום אין סיבה שלא ישדרו לנו כלום

אלא אם כמובן, יש טורניר גדיעת עצים

אוקיי, אז נעמי שמר אנחנו לא, אבל זה לא ממש העניין. הדאגה העיקרית שהייתה לנו היא באמת בנושא השידורים של המחזור הקרוב, במיוחד כשהתברר לנו שטקסס וטקסס טק אמורות להפציע לנו על המסך בשבת בלילה. אז מה יש לנו המחזור? מלחמת חורמה של ה-SEC מזרח, מלחמת עולם – רביעית במספר – של טקסס והביג-12, וקרבות אכזריים דווקא בתחתית הדירוג. לא נשכח גם את שאר המתמודדות, שיהיו ברמת הגולן (אתם יודעים – שדות מוקשים והרבה חרא). אז עם מה נפתח? נו, כאילו שיש לנו ברירה.

נלחמים גם על ההייזמן

טקסס טק (7) – טקסס (1)

גרהאם הארל רוצה לתקוע יתד בפסגת הדירוג, ואין יותר עמוק מאשר אחד שכזה – בלב של רן והלונגהורנס שלו. ההגנות בביג-12 עוד לא הוכיחו את עצמן, אבל השאלה היא האם זו חולשה כללית או עצם העובדה שהן נאלצות להתמודד מול ההתקפות הטובות בליגה (ע"ע קנזס, טקסס טק, מיזורי, אוקלהומה, טקסס וכו'). טקסס טק הצליחה לייצר משחק הגנה משובח בשבוע שעבר בקנזס, אבל טוד ריסינג הוא לא קולט מק'קוי, והרד ריידרס יצטרכו לעצור, או לפחות לצמצם, את אחוזי ההשלמה המדהימים שלו העונה (מעל 80 אחוז). טקסס יודעת שניצחון רביעי רצוף על מדורגת טופ-11, והניצחון הזה אמור לסלול את דרכה לעבר משחק האליפות בינואר (הלו"ז יחסית רגוע משבוע הבא). טק, מנגד, יודעת שהיא פותחת סדרה של מלחמות עולם כבר בשבת, ואין כמו לפתוח בניצחון על המדורגת הבכירה באמריקה. טקסס מדורגת 112 בהגנת המסירה (גרהאם הארל הרטיב כששמע את הנתון הזה), וזה אומר שתהיה מלחמה. הימור שלנו – סקור גבוה, ואל תצפו ששום יתרון יהיה גדול מדי לקאמבק בכל רגע נתון. אנחנו הולכים עם ההורנס.

אלבמה (2) – ארקנסו סטייט

אחרי ההקדמה למשחק הקודם, באמת שאין לנו יותר מדי מה לומר על המשחק הזה. סייבן יצטרך לשמור על הריכוז של השחקנים שלו, אבל המשחק הזה הוא באמת לא כוחות.

אוקלהומה (4) – נברסקה

טקסס טק כבר התקשתה מול הקורנהאסקרס, שיכולים להיות מוקש לא קטן, אבל יש לנו הרגשה שהסונרס לא ימעדו במשחק שכזה. בראדפורד ימשיך לתת הצגה אווירית א-לה מרינו, ואנחנו נעבור למשחק הבא.

דרום קליפורניה (5) – וושינגטון

טיי ווילינגהאם פוטר מאימון ההאסקרס, ונראה שעבודתו כמאמן ראשי תעצור בשלב זה. ההאסקרס, לעומת זאת, צפויים להירמס בידי הטרוג'אנס, שכבר אנסו את יריבתם. אנחנו כל כך רוצים לנחס את הטרוג'אנס במשחק הזה, שנמשיך קצת, ברשותכם – אין מצב שוושינגטון מנצחים כאן. אין מצב. שום סיכוי שבעולם. אפילו אם ישו חוזר והופך את כל הטרוג'אנס לנציבי מלח, הם ינצחו. אפילו אם מטאור ייפול על הקולוסאום – הם ינצחו. כי פשוט אין סיכוי שוושינגטון מנצחים כאן. אין מצב. זה לא יקרה.

ג'ורג'יה (6) – פלורידה (8)

ברוכים הבאים למסיבת הקוקטייל הגדולה בעולם, ולא – אף אחד לא מגיש פה מרגריטות קפואות, אז אין לך מה לנסוע לשם גרייזס. מאבק ישיר בין שתי אריות ה-SEC מזרח, כשהמנצחת כנראה מבטיחה לעצמה מקום בגמר החטיבה. ג'ורג'יה הצליחה בשנה שעברה לרסק לטיבו את שאיפות האליפות שיכלו ללכת מצוין עם ההייזמן שלו, וחגיגות הניצחון באנד-זון של הבולדוגס לא יישכחו במהרה בגייטורלנד. נואושון מורנו נגד פרסי הארווין, טים טיבו נגד מ'תיו סטאפורד, אורבן מאייר נגד מארק ריכט, אין הרבה יותר טוב מזה. ממליצים בחום למצוא איזה לינק במיידי.

המוקש שמחכה לקאובויס

אוקלהומה סטייט (9) – אייווה סטייט

הקאובויס נשארים איתנו בטופ-10 (ובצדק), ויקוו לא למעוד בבית מול המוקש הקטן הזה. לאו דווקא בגלל אייווה סטייט, אלא יותר מנפילת מורל (רק תשאלו את צ'ייס דניאל מה זה אומר).

ניו מקסיקו – יוטה (10)

היוטס מתכוננים למשחק העונה שלהם (בשבוע הבא מול הצפרדעים המקורננות של טי.סי.יו), ויקוו שהראש שלהם לא יהיה יותר מדי במשחק הבא.

ניו מקסיקו סטייט – בויזי סטייט (11)

בויזי יצאה בשבוע שעבר מהמוקש הפרטי שלה, שנקרא סאן חוזה סטייט, ונוסעת לניו מקסיקו כדי לתת לסייחים הצעירים שלה הזדמנות להמשיך לדהור לעבר הטופ-10.

נבאדה לאס וגאס – טי.סי.יו (13)

אם הצפרדעים המקורננות לא רוצים להיתפס עם המכנסיים למטה, כדאי שישאלו את אריזונה סטייט איך המורדים משחקים. עם זאת, אנחנו לא צופים להם בעיות מיוחדות.

ביילור – מיזורי (14)

צ'ייס דניאל יכול לנשום קצת לרווחה, אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר. הוא צפוי להמשיך להרגיש טוב גם אחרי המחזור הזה.

ג'ורג'יה טק – פלורידה סטייט (15)

שתי קבוצות שפיתחו לעמן ציפיות ככל שהעונה התקדמה. טק סוחבת הפסד משבוע שעבר לוירג'יניה, ולא יכולה להרשות לעצמה הפסד ביתי נוסף, ומנגד – החניכים של באודן נראים מצוין, וחלומות אליפות ה-ACC בהחלט עשויים לקרום עור וגידים עם ניצחון על הילו-ג'אקטס.

מינסוטה (17) – נורת'ווסטרן

שתי הקבוצות המפתיעות של הביג-110 השנה נפגשות ראש בראש על הזכות להמשיך להיאבק על סגנות הביג-10 והכרטיס לקפיטל 1 בול. נורת'ווסטרן הראתה סימנים של קבוצה לגיטימית בתחילת העונה, אבל מאז נרדמה בשמירה, מה שנותן תקווה לגולדן גופרס לניצחון ביתי חשוב.

LSU מחפשת להתאושש מהסטירה

ארקנסו – טולסה (18)

משחק לא פשוט לטולסה, שפוגשת קבוצה מה-SEC. ארקנסו אמנם אינה הקבוצה הדורסנית של השנה שעברה, אבל היא עדיין קבוצה שמשחקת ב-SEC. את תופתעו אם הרייזורבקס של פטרינו יצאו כשידם על העליונה.

לואיזיאנה סטייט (19) – טוליין

אחרי שתי הסטירות שקיבלו הטייגרס מהגייטורס והבולדוגס, הם אמורים לא להתקשות יותר מדי, ואולי להעלות קצת את המורל (ואת המיקום שלהם בדירוג) – קצת, אבל לא בהרבה.

קולורדו סטייט – בריגהאם יאנג (20)

מקס הול יקווה לא לקבל עוד פנצ'ר מיותר, ואולי לנפח לעצמו קצת את המספרים הסטטיסטיים. מן העבר השני – קולוראדו סטייט יהנו לשחק עם קצת שלג על הקווים.

מישיגן סטייט (21) – ויסקונסין

הספרטנס עדיין לא ויתרו על שאיפות סגנות הביג-10 שלהם, ומול האכזבה מויסקונסין הם יכולים להמשיך במסע. הגיריות, לעומת זאת, אמנם די ויתרו על העונה, אבל עדיין יכולים לנשוך חזק.

סינסינטי – דרום פלורידה (23)

השוורים יוצאים לעוד משחק לא פשוט בביג-איסט, אחרי שהפסידו ללואיוויל בשבוע שעבר. הם עדיין בתמונת האליפות החטיבתית שלהם, אבל מצבם עדיין עגום (הם במקם הלפני אחרון בחטיבה). למזלם, הם כבר הבטיחו את השתתפותם בבול השנה, וכל ניצחון רק יתן להם דחיפה לעבר בול גול יותר.

קליפורניה – אורגון (24)

משחק בין שתי קבוצות שעדיין מנסות להשיג את הטרוג'אנס בקרב על ראשות הפאק-10 ויקוו למעידה של הקבוצה מדרום קליפורניה (אבל זה לא יקרה השבוע. אין סיכוי). אורגון כבר הבטיחה השתתפות בבול השנה, ותקווה לניצחון שישאיר אותה בתמונת הרוז-בול, והגולדן ברס מקליפורניה ינסו להרוג שתי ציפורים במכה (או שמא שני ברווזים?) כשינסו להתבסס בצמרת החטיבה ולהשיג זכאות לבול.

קונטיקט (25) – ווסט וירג'יניה

משחק ראש בראש על ראשות הביג-איסט, בין המאונטנירס שהרשימו בשבוע שעבר מול אובורן ומובילים כרגע את הביג-איסט, לבין ההאסקרס שמנסים לעבור אותם עם ניצחון השבוע. שתי הקבוצות יודעות שפיטסבורג נושפת בעורפן (שאגב משחקת בשבת מול האייריש, תודה ששאלתם), ומעידה במשחק הזה עלולה להיות אקוטית (איזה אינטיליגנטים אנחנו, הא? אקוטית עלאק). צפו למלחמה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יש גם דרבי בקנזס

בכל שבוע מתבהרת לנו התמונה יותר ויותר, ובכל שבוע עוקב היא מסתבכת מחדש. כרגע שלוש הקבוצות הבלתי מנוצחות הראשיות בונות על מעידה של האחרת, אבל כמו שאתם יודעים (או זוכרים מהשנה שעברה), בסוף עוד עלולה להגיע לגמר קבוצה עם שני הפסדים. כרגע, הדרך של פן סטייט למשחק האליפות נראית פחות או יותר סלולה, אם לא ימעדו בצורה בלתי צפויה מול קבוצות נחותות מהם בהרבה, ואלבמה וטקסס מחפשות את הדרך להישאר מושלמות במאזן – וזו משימה הרבה יותר קשה. זהו החודש האחרון שבו יתקיימו מחזורים מלאים, ואין ספק שכל הגדולות נכנסות אליו בכושר מצוין, כך שאף תירוץ לא יתקבל.

אז שימו עין למשחק באי.אס.פי.אן (שבת, 2 בלילה), ותתכוננו לבלגאן שמגיע. לאלו שמעוניינים, יש לנו גם שידור בפוקס ספורט של הדרבי בין קנזס סטייט לקנזס ובראשון לפנות בוקר גם את הסאן דבילס של אריזונה גרייזס סטייט נגד אורגון סטייט. שיהיה סוף שבוע טוב, וחג ליל כל הקדושים מצמרר לכולם. במיוחד לוושינגטון, שאין שום סיכוי שינצחו בשבת את הטרוג'אנס. אבל ממש אין. ממש ממש ממש אין. יש יותר סיכוי שמקיין יזכה בבחירות בארצות הברית, בחיאת. חבל בכלל לעלות לאוטובוס. אין סיכוי. נאדה, נישט , גורנישט, נייט, ניין...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully