וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "השחקנים איבדו את הכבוד שלהם"

קרן שמש

30.10.2008 / 14:17

מאמן הפועל ת"א זעם על היכולת של שחקניו בגביע הטוטו והריץ אותם באימון כושר מפרך. טופוזאקוב ודה סילבה השלימו אימון מלא

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, זעם אמש (רביעי) על חניכיו לאחר ההפסד מול הפועל פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו (3:1). בסיום המשחק הוא אמר כי הקבוצה נראתה ללא מחויבות, התלהבות, לחימה ואגרסיביות ובשל כך החליט לבטל את היום החופשי המתוכנן ובמקמו לערוך אימון מתיש ללא כדור. "בשביל היום חופש הזה הייתי צריך להגיע מחיפה", אמר היום המאמן ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל, "השחקנים איבדו אתמול את הדבר הכי חשוב שיש לכדורגלן – הכבוד. הכי קל היה להשאיר את יום החופש בעינו, אבל לדעתי העובדה שביטלתי רק מראה עד כמה חשובה לי התדמית של השחקנים".

שחקני השדה, כולל ראובן עובד שחזר לסגל הקבוצה וערך לראשונה אימון רשמי, קיימו הבוקר אימון כושר מפרך במיוחד, שכלל סיבובי ריצה ארוכים ותרגילי גליצ'ים ללא כדור. ערן זהבי היה אחד מאלה שזכו לביקורת מצד המאמן. "איפה הריכוז שלך?", גער גוטמן בשחקן, "טעויות עושים שלא מרוכזים". לקראת סוף האימון יזם המאמן משחק דחיפות קשוח."אני רוצה לראות אגרסיביות", צעק המאמן, "אני רוצה לראות אותם נופלים, נכנסים אחד בשני".

עם סיום התרגיל ערכו השחקנים סיבובי ריצה נוספים. בזמן ששאר השחקנים ביצעו מתיחות קרא המאמן לשני הבולגרים דמיטאר טלקיסקי ואלין טופוזאקוב וערך עימם שיחה קצרה. באימון היום השתתפו גם השחקנים הפצועים טופוזאקוב ודה סילבה, שהשלימו אימון מלא ויהיו ככל הנראה כשירים למשחק מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully