וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנתניה: "המבחן האמיתי שלנו הוא מול חיפה בליגה"

דור בלך

30.10.2008 / 13:58

מכבי נתניה ולותר מתיאוס לא לקחו קשה במיוחד את ההפסד 4:1 לירוקים בגביע הטוטו. גזל יחזור להרכב במקום אלמוג כהן מול בני יהודה

לותר מתיאוס ממשיך לקחת בקלות את גביע הטוטו והיום (חמישי) באימון הבוקר עודד את שחקניו. "מותר גם להפסיד, זה קורה לקבוצות הטובות ביותר. אני שמח שבליגה אנחנו עדיין לא מנוצחים. אם כבר להפסיד אז במפעלים פחות חשובים".
מעבר לכך המאמן לא התייחס למשחק אמש והתרכז בעיקר בהכנות למשחק הליגה מול בני יהודה בשבת. בקישור, רביד גזל יתפוס את מקומו של אלמוג כהן, שהורחק אתמול לאחר 18 שניות על המגרש. בחדר ההלבשה בדקו שחקנים האם הוא שבר את השיא העולמי, אלא ששיאו של ג'יופנזה לורנזו מבולוניה, שנכנס כמחליף ובתוך 10 שניות החטיף אגרוף לשחקן יריב בשנת 1990, נשמר. כהן גם לא ננזף על ידי הצוות המקצועי, שהגדירו את התקרית כ"אובר מוטיבציה".


איתי שכטר גם כן עשוי לחזור להרכב, ממנו הודח בשבוע שעבר. שכטר אמנם לא הרשים אתמול בגביע הטוטו, אך תורגל גם היום בהרכב הפותח, כשמתיאוס יחליט באופן סופי רק באימון המסכם מחר. גל ניר, שהביע חוסר שביעות רצון מהפיחות במעמדו, צפוי להמשיך לצפות בחבריו מהיציע גם מול בני יהודה, כשדניאל ליפשיץ יפתח על הספסל.


"עם כל הכבוד לגביע הטוטו, המבחן האמיתי שלנו הוא בעוד שבוע מול חיפה בליגה", סיפר שחקן בכיר בקבוצה. "זה גם מה שמתיאוס משדר לנו כשהוא בעצמו וויתר על המשחק אתמול. כמובן שחייבים לנצח את בני יהודה בבית והראש בנתיים רק במשחק הזה, אבל ניצחון בקרית אליעזר יגיד משהו על הכוונות שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully