וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא נשחרר עוד שחקנים"

30.10.2008 / 12:30

שלומי ארבייטמן שינה גישה ואמר למקורביו: "אני מתכוון להילחם על מקומי". כעס בקבוצה על אלמוג כהן. קטן צפוי לשחק מול הכח

במכבי חיפה עדיין מתלבטים האם להחתים ולהשאיל בחודש ינואר את הקשר-חלוץ הגנאי אוסיי ראנספורד או לצרפו לסגל. בעקבות ההחלטה נראה היה שהחלוץ שלומי ארבייטמן יבקש לעזוב, אבל הוא כבר הבהיר לחבריו בקבוצה: "בכל מקרה אני מתכוון להילחם על מקומי בהרכב". ראנספורד משחק בעמדה מעט אחורית בהשוואה לארבייטמן, אבל צירופו עשוי להוביל לספסול אחד משחקני ההרכב, כך שסיכוייו של ארבייטמן לקבל דקות יפחתו עוד יותר. מבחינת ארבייטמן, מדובר בשינוי גישה שכן בחלון ההעברות האחרון הוא רצה לעזוב. לגבי ראנספורד אמר המאמן אלישע לוי: "ראינו את השחקן אתמול מול נתניה והוא גילה טיפה מהיכולת שלו. ברמת העקרון, אנחנו רוצים עוד שחקן התקפה". לוי גם רמז לגבי עתידו של ארבייטמן ושחקנים אחרים כאשר: "אין לי רצון לשחרר שחקן מהסכל הקיים או עניין לוותר על שחקנים".

לאחר הניצחון אתמול על מכבי נתניה בגביע הטוטו (1:4) ערכה הקבוצה אימון בוקר במהלכו שוחח אלישע לוי עם השחקנים. החלוץ יניב קטן, שנפגש בקרסולו במשחק ביום שני מול מכבי תל אביב צפוי לשחק. המגן רוני גפני שתוקל אתמול באכזריות על ידי אלמוג כהן מנתניה עבר צילומים בבית החולים רמב"ם בחיפה. בחיפה כועסים על האגרסיביות של כהן. גורם בקבוצה אמר: "אין זו הפעם הראשונה שהוא מתקל בצורה כזו. הוא יכול לגמור לשחקנים קריירה. כדאי שיחשוב קצת".

אלישע לוי התייחס ליריבה הבאה של חיפה, הכח עמידר רמת גן כשאמר: "כל משחק הוא קשה, בטח מול קבוצה מהסוג הזה, שהיא עיקשת ויש לה הגנה טובה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים פיזית ומנטאלית כדי לעבור אותם. בכדורגל של היום אין הרבה הבדלים". לוי אינו מתכוון לשנות את ההרכב גם במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully