וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "חשוב לקבל את ארבטיימן בחזרה"

דור בלך

29.10.2008 / 20:20

מאמן הירוקים בירך על הצמד שכבש החלוץ שלו ב-1:4 בגביע הטוטו מול מכבי נתניה. בקבוצה של מתיאוס רק גל ניר לקח קשה את ההפסד

במכבי חיפה שמחו על הניצחון 1:4 במסגרת המחזור החמישי של גביע הטוטו, אבל לא ממהרים לצאת בהצהרות. "גביע הטוטו הוא מפעל חשוב עבורנו ואני מאוד מרוצה מהשחקנים הצעירים שהפגינו יכולת גבוהה", סיפר אלישע לוי. "הניצחון הזה לא אומר כלום לגבי הליגה כי שתי הקבוצות עלו עם הרכבים מאוד צעירים".

מה שכן סיפק את המאמן החיפאי הוא הצמד שכבש שלומי ארבייטמן. "אני מאוד מאוד שמח ששלומי חזר לכושר ונראה טוב. היה לי חשוב לקבל את שלומי בחזרה והיום זה קרה. הוא עוד יתרום המון לחיפה בליגה". מכבי חיפה אירחה במשחק את בני הזוג פרד ואלן גולד-שנפלד. בני הזוג היהודי-אמריקאי, החברים בארגון "זרעי השלום" שמטרתו לתמוך בפרוייקטים דו-לאומיים בין יהודים וערבים בישראל, תרם למועדון מכבי חיפה/ נהלל השייך למועדון הכדורגל מכבי חיפה מתחילת העונה.

כשאפילו לותר מתיאוס הגיע באיחור למשחק, עליו ויתר ואיפשר לעוזרו נתי עזריה לנהל, אף אחד במכבי נתניה לא לקח קשה מדי את התבוסה לחיפה. גל ניר לעומת זאת, יצא מאוכזב מאוד מהמשחק לאחר שלא נכלל אפילו בסגל ושוער קבוצת הנוער טארק נטור הועדף על פניו כשוער שני לדניאל ליפשיץ הצעיר.

בסביבתו של ניר מאוכזבים מאוד מהפיחות במעמדו, משוער שני מבטיח לשוער רביעי, ונראה כי השחקן יבקש להשתחרר בינואר מהקבוצה. בפגרת הקיץ קיבל ניר מספר הצעות מקבוצות בליגת העל והלאומית לשמש כשוער ראשון אך העדיף להישאר בנתניה. נתי עזריה, שהתרברב בגין שיתוף הפעולה הפורה בינו לבין מתיאוס, התחמק מהשאלה מדוע ניר לא נכלל בסגל והשיב כי "על זה רק מתיאוס מחליט".

"הייתה חוויה גדולה לאמן בבוגרים", סיפר עוזר המאמן. "זה משהו שתמיד חשבתי עליו ואני שמח לעשות את זה בפעם הראשונה. לא היה קהל ולא הייתה אווירה וזה השפיע על השחקנים למרות שזה לא היה צריך להיות ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully