וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "שמחים מאוד שלא קיבלנו הפחתת נקודות"

דור בלך

29.10.2008 / 21:24

היו" היה מרוצה אחרי שבית"ר ירושלים ספגה רק קנס של 10,000 שקלים ועונש רדיוס של משחק אחד על תנאי לשנה בעקבות האבוקה באשדוד

בית"ר ירושלים ספגה קנס של עשרת אלפים שקלים על הדלקת האבוקה במשחק מול מ.ס אשדוד וכן עונש רדיוס של משחק אחד על תנאי לשארית העונה. "אנחנו שמחים מאוד שלא ניתן לנו עונש רדיוס או הפחתת נקודות", סיכם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין. "אני קורא לקהל שלנו לשמור על איפוק ולזכור שיש לנו כעת גם עונש על תנאי של משחק רדיוס וגם עונש הפחתת 4 נקודות על תנאי".

לאחר יותר משעתיים של דיון ועוד כשעה בה החליטו דייני ההתאחדות על העונש, קיבלו בבית"ר ירושלים את העונש הקל בסיפוק. בירושלים חששו בתחילה מהפעלת התנאי, אך תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא הגיש יחד עם כתב האישום מכתב בו ביקש שלא להפעיל את עונש הפחתת ארבע הנקודות. בבית"ר פחדו כי במקום העונש הזה יקבלו עונש גדול יחסית של מספר משחקי רדיוס, אך לבסוף יצאו עם משחק אחד על תנאי, אותו יקבלו במקרה ואוהדיה ידליקו אבוקה או ישליכו רימון עשן נוסף במהלך העונה.

איציק קורנפיין הבטיח במהלך הדיון כי יעשה כל שביכולתו על מנת למנוע את התפרעות האוהדים בהמשך. "אני מבקש מהאוהדים להמשיך ולעודד את הקבוצה כמו שאתם יודעים לעשות וללא גילוי אלימות ומקרים שיכולים לפגוע בנו בעתיד", פנה קורנפיין אל הקהל של בית"ר.

קרוב ל-6,000 כרטיסים למשחק מול הפועל ת"א כבר נמכרו, כשכל כרטיסי הנוער שהוקצו למשחק נגמרו ובבית"ר מצפים לאיצטדיון מלא שיניב להם רווח של כ-650 אלף ש"ח.

לאחר ששמר על שקט תקשורתי בשבועות האחרונים, יגיע מחר בערב ארקדי גאיידמק לאסיפה של מחלקת הנוער של בית"ר בבית וגן, שם יציג את מטרות המחלקה לשנים הקרובות בפני שחקני המחלקה, הוריהם וכלי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully