וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם חדש בין ההתאחדות לטוטו

29.10.2008 / 16:49

היו"ר אבי לוזון חתם על שיתוף פעולה עם המועצה להסדר ההימורים בספורט. הטוטו יעביר 186 מיליון שקלים בשלוש השנים הבאות

לאחר שנפתרו הבעיות באיוש התפקידים הבכירים במועצה להסדר ההימורים בספורט, נחתם בשעה טובה הסכם שיתוף פעולה חדש בין ההתאחדות לכדורגל והטוטו. במסגרת ההסכם התלת שנתי בין הצדדים, יעביר הטוטו 186 מיליון שקלים להתאחדות: 60 מיליון בעונה הראשונה, ו-63 בשנתיים שלאחר מכן.

אבי לוזון, יושב ראש ההתאחדות התייחס להסכם בטקס החתימה שנערך במשרדי ההתאחדות, בו השתתפו גם הקפטנים של קבוצות ליגת העל. "להתאחדות לכדורגל יש מטרה אחת - להזרים עוד כסף לטובת הכדורגל. החזון שלי הוא שיחד נקים עשרות מגרשי אימונים, ומספר נוסף של אצטדיונים חדישים. זו רק תחילת הדרך ויש לנו רעיונות משותפים על מנת להמשיך ולפתח את הענף".

מנכל" מועצת ההימורים החדש, עופר פרי, דיבר אף הוא בשבחה של החתימה המחודשת. "אני מעריך שהכדורגל הישראלי מכניס לטוטו בסביבות 15 אחוזים מהכנסותיו הכלליות, אך הרייטינג של הענף אצל חובבי הספורט גבוה בהרבה מהנתונים. זאת למרות הנתח ההולך וגדל של הכדורגל האירופי בהכנסות".

במסגרת ההסכם יקבל הטוטו שילוט במגרשים, לוגו של המועצה על חולצות שחקני הליגה, חסויות בשידורי טלויזיה ותוספת חדשה - המנון מיוחד לליגת העל בסגנון ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully