וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אינינגים ודי

29.10.2008 / 15:37

פילדלפיה וטמפה ביי אמורות לעלות (2:30, ESPN) להשלמה של משחק 5 בוורלד סירייס. מנואל: "להם יש 9 אאוטים, לנו יש 12"

המשחק הארוך ביותר בתולדות הוורלד סירייס (בזמן ברוטו) צפוי להימשך הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:30, שידור ב-ESPN), כשפילדלפיה וטמפה ביי ימשיכו את המשחק שהופסק אור ליום שלישי החל מהאינינג השישי.

הפיליז מוליכים בסדרה 1:3 והמצב במשחק עומד על 2:2 באמצע האינינג השישי. לפילדלפיה נותרו עוד ארבעה אינינגים ולטמפה ביי שלושה, כשאם פילדלפיה תנצח במשחק היא תזכה בוורלד סירייס. צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה, לא הודיע עדיין מי יהיה המגיש הראשון שיעלה לגבעה, אבל זה לא יהיה קול המלס, שזרק 75 פעמים במשחק הקודם. מנגד, גם ג'ו מאדון עדיין לא התחייב על מגיש, ולא אמר אם גרנט בלפור, שהיה המגיש האחרון של טמפה ביי לפני הגשם, ימשיך על הגבעה. הסיכוי הסביר הוא שמי שיעלה הוא דייויד פרייס, שמורגל לפתוח משחקים.

"יש לנו בולפן טוב", אמר מנואל, "יש לנו 12 אאוטים ולהם רק תשעה. אנחנו מרגישים שהסיכויים נוטים לטובתנו". מאדון נשמע אופטימי גם כן: "אנחנו חושבים על כל התסריטים. בכל מקרה, יומיים עברו ושחקני הבולפן שלנו נחו".

לפיליז היו טענות כלפי השופטים, שלא עצרו את המשחק במהלך האינינג השישי. "ג'ימי רולינס היה מצליח לפסול את בי ג'יי אפטון בתנאים נורמליים", אמר מנואל, "אי אפשר היה לשחק, אבל זו הייתה הבחירה שלהם". בכל מקרה, השופטים כיוונו להפסקת המשחק במצב של שוויון, על מנת שלא להיקלע לסיטואציה מביכה שבה הופך המשחק לרשמי ומוכרזים ניצחון ואליפות של הפיליז מחוץ למגרש.

ההתמודדות אמורה הייתה להיפתח ב-20:00 שעון ארה"ב, שעת הפריים-טיים, אולם נדחתה בחצי שעה בשל זמן אוויר שקנה המועמד לנשיאות, ברק אובאמה, ובמהלכו ישודר תשדיר בחירות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully