וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קאלה ייאלץ לחזור לשער

דור בלך

29.10.2008 / 12:21

ראובן עטר שקל לתת לאריאל הרוש הצעיר הזדמנות בהרכב גם מול הפועל ת"א, אבל ירד מהרעיון לאור היכולת החלשה שהפגין נגד בני יהודה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בבית"ר ירושלים דרוכים לקראת מתן פסק הדין היום (רביעי) בשעה 17:00 אחר הצהריים, על הדלקת האבוקה במשחק מול מ.ס אשדוד בשבת. תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא ביקש לא להפעיל את עונש הפחתת ארבע הנקודות שעומד על תנאי כנגד בית"ר, אבל בבית"ר יודעים כי רדיוס מול הפועל ת"א הם כבר לא יספגו. בבית"ר בדקו את התקנון ומצאו כי משחק שמכירת הכרטיסים אליו החלה לפני הדיון בבית הדין, אינו יכול להתקיים ללא קהל. בבית"ר מכרו כבר כ-5,500 כרטיסים למשחק ויציגו את הקבלות בבית הדין במקרה ויצטרכו. במידה שבית הדין יחליט להעניש את בית"ר בקיום משחקים ללא קהל, העונש יוכל לצאת אל הפועל רק החל ממשחק הבית הבא, מול מכבי פ"ת.

ראובן עטר התאכזב מאוד מהיכולת של קבוצתו אמש מול בני יהודה. "אתם חייבים להצטרף יותר להתקפות", אמר לשחקניו בסיום. "טוטו נשאר לבד בהתקפה. אנחנו חייבים לעבוד ביחד כקבוצה גם בהגנה וגם בהתקפה". בנוסף, ביקש מהם המאמן להיות יותר אחראים ולאבד פחות כדורים. בצוות המקצועי של הקבוצה, ששקל לתת לאריאל הרוש הצעיר הזדמנות בהרכב גם מול הפועל תל אביב, ירדו מהרעיון לאחר היכולת החלשה שהפגין אתמול. טברקו קאלה צפוי לחזור לאימונים מחר ולהיות כשיר למשחק מול הפועל תל אביב בשני. מי שכן עשוי להישאר בהרכב מגביע הטוטו הוא יואב זיו, ששיחק כקשר, הפגין יכולת טובה וכבש שער. אלירן דנין צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי בכל מקרה.

לאחר ששמר על שקט תקשורתי בשבועות האחרונים, יגיע מחר בערב ארקדי גאיידמק לאסיפה של מחלקת הנוער של בית"ר בבית וגן, שם יציג את מטרות המחלקה לשנים הקרובות בפני שחקני המחלקה, הוריהם וכלי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully