וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס מציג: אימון כרגיל לפני חיפה

דור בלך

28.10.2008 / 23:50

מאמן מכבי נתניה לא מתרגש מהמשחק בגביע הטוטו והחליט לקיים אימון מלא לסגל הקבוצה. במשחק עצמו צפויים הצעירים והמחליפים לפתוח

לאחר שפטר את עצמו מהמשחק והעדיף שעוזרו נתי עזריה ידריך את שחקני מכבי נתניה מול מכבי חיפה מחר (רביעי) בגביע הטוטו, החליט לותר מתיאוס להתייחס אל יום המשחק כיום רגיל ויערוך בבוקר אימון מלא לסגל הקבוצה, כולל השחקנים שישחקו בערב.

מתיאוס מתכנן לשחרר מהסגל למשחק מחר את השחקנים הבכירים ולתת הזדמנות לכאלה שלא זכו לראות יותר מדי את הדשא. באימון היום עדיין לא תורגל הרכב סופי למשחק מחר ומתיאוס לא פירסם את הסגל, אבל מסתמן כי שחקנים צעירים כמו דלה ימפולסקי, שניר גואטה, אוראל דגני ודניאל ליפשיץ יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם למאמן שיישב ביציע. תיירי טאזמטה, שהחלים מפציעה אך היה חולה בשבת, הבריא וצפוי לפתוח מחר. גם איתי שכטר שהודח מההרכב תורגל במהלך האימון בהרכב.

המאמן הגרמני, שראה את חניכיו היום לראשונה מאז המשחק מול הכח עמידר רמת גן, הסביר כי הקבוצה חייבת להתכונן לבני יהודה בשבת. בצוות המקצועי מבטיחים כי השחקנים שיהיו בסגל המשחק בערב לא יקחו חלק באימון הכושר הגופני מחר, אלא רק בחלק הטקטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully