וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס סנטוס: "לא יהיה חכם לפתוח את הפה עכשיו"

יצחק סולומון

28.10.2008 / 20:30

החלוץ הברזילאי של בני סכנין, שהבקיע צמד לרשת קריית שמונה, הקבוצה שויתרה עליו בקיץ, משתדל להישאר מאופק: "אין לי מה להוכיח להם"

"אין לי מה להוכיח למישל דיין ולקריית שמונה", אמר החלוץ הברזילאי של בני סכנין, מייקון דוס סנטוס, שכבש הערב (שלישי) צמד לרשת קריית שמונה, כולל שער ניצחון בדקה ה-90. בעזרת הניצחון (1:2), סכנין למעשה עלתה לשלב הבא. דוס סנטוס נבחן בקיץ במחנה האימונים של קריית שמונה בהולנד, ומאוחר יותר הוחתם לחודש ימים. עם סגירת חלון ההעברות הוא שוחרר, וסכנין החתימה אותו. מאמן קריית שמונה, מישל דיין, אמר בזמנו כי מדובר בחלוץ טוב, שיכולתו נפגעה ככל הנראה בגלל הלחץ בו היה נתון, משום שהוחתם לחודש ימים בלבד.

"לא יהיה חכם עכשיו לפתוח את הפה אחרי שכבשתי. אני רוצה שקט ולדבר על המגרש", אמר דוס סנטוס. במשחקי הליגה הברזילאי בקושי מקבל דקות, והוא למעשה החלוץ הרביעי של פרדי דוד, אחרי פושקאוס הליטאי, אוקוצ'ה הניגרי ואושרי גיטא. "אני צריך לעבוד קשה כדי להראות למאמן שאני צריך לשחק. לסכנין יש מאמן מצוין, אני סומך עליו ועל השיקולים המקצועיים שלו", הוסיף דוס סנטוס.

לאחר שני הניצחונות הרצופים, ובעקבות הביטחון שחזר לקבוצה, מבקשים בבני סכנין למלא בשבת את המגרש, במשחק הבית מול הפועל פתח תקווה, לאחר שבמשחק הבית האחרון מול מכבי חיפה התאכזבו מכמות הקהל שהגיע. לשם כך החליטה הנהלת הקבוצה להוזיל את מחירי הכרטיסים. כרטיס מבוגר יעלה 60 שקל וכרטיס נוער יעלה 30 שקל בלבד.

יחיאל צגאי, שלא שיחק היום עקב הרחקה, יחזור לסגל. בקבוצה מקווים שחאלד חלאיילה הפצוע יהיה כשיר, בעוד יניב לוזון וחיים בנון ימשיכו להיעדר. מעניין יהיה לראות אם דוס סנטוס יקבל יותר אשראי אחרי הצמד של היום. מחר יקבלו השחקנים יום חופשי, וביום חמישי יחלו בהכנות להפועל פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully