וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בפתח תקוה: מינוי נציגי ציבור בהנהלה

28.10.2008 / 11:57

עו"ד אורי אהד התחייב שיתנה התמיכה בקבוצות העיר במינוי הנציגים. בהפועל: ההחלטה בנוגע לאחמד קאסום מתעכבת. בקבוצה מוטרדים מהפציעות

יוזמה חדשה של אחד המתמודדים לראש עיריית פתח תקוה, עו"ד אורי אהד, עשויה לשנות את פני הכדורגל הישראלי. אהד התחייב להתנות את התמיכה לקבוצות הכדורגל בעיר במינוי נציגי ציבור לדירקטוריון. לטענתו, תקציב קבוצות רבות בליגה בנוי ברובו מכספי ציבור (המועצה להסדר ההימורים, שידורי הטלביזיה וכדומה) ולכן האזרחים צריכים להיות מעורבים בהחלטות שמתקבלות. אהד כבר נפגש עם נציגים מחוגי האוהדים של הפועל פ"ת, אך הדברים אמורים גם לגבי היריבה העירונית, מכבי.

אהד מסר בתגובה: "נציגות ציבורית רשמית של עמותת אוהדי הפועל פתח תקוה בדירקטוריון תביא לשקיפות בהתנהלות הכספית שתוביל להגברת האמון בין ההנהלה לאוהדים ותפחית את המתח והאלימות סביב הקבוצה. בכך גם תונח התשתית לבנייתו של גוף וולנטרי שירתום את אלפי אוהדי הקבוצה למען הקבוצה ולמען הקהילה והעיר בה הקבוצה פועלת".

עוד בהפועל פתח תקוה: ההחלטה בנוגע לאחמד קאסום. שהייתה אמורה להתקבל ביום ראשון, תתקבל רק בעוד מספר ימים, כך החליטה ההנהלה.

בקבוצה מוטרדים מאוד מפציעות של מספר שחקנים. החלוצים פטי נימבה, עמנואל בנאיני והבלם סטיבן אופיי לא התאמנו אתמול. קוני דג'קארידג'ה ערך אימון חלקי ושביט אלימלך מתאושש ממתיחה במפשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully