וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברק היכה בנצרת עילית

יצחק סולומון

28.10.2008 / 11:55

מכת פרק פגעה באצטדיונה של הקבוצה מהליגה הארצית, וגרמה נזק המוערך ב-100 אלף שקל. יו"ר: "כל עוד מדובר בנזק ברכוש ולא בבני אדם, אנחנו מתנחמים"

מכת ברק קטלנית פגעה היום (שלישי) באצטדיון גרין נצרת עילית וגרמה נזק כספי המוערך בכ- 100 אלף שקל. בהפועל נצרת עילית (מקום שלישי בליגה הארצית) חששו שתהיה לפגיעה השלכה על משחק הצמרת ביום שישי, מול בית"ר שמשון תל אביב (מקום שני) אך הובהר להם כי הנזקים יתוקנו עד אז, והמשחק יתקיים כרגיל. יחד עם זאת, חוששים בנצרת עילית שהמשטרה תבקש לבדוק את כשירות המגרש ואולי לא תאשר אותו.

מעיריית נצרת עילית, בעלת המגרש, נמסר כי כתוצאה מן הפגיעה מושבת כליל חדר המחשבים לאחר שהציוד עלה באש, ככל הנראה כתוצאה מקצר חשמלי. גם חדר הבקרה ומצלמות הטלוויזיה במעגל סגור ניזוקו כתוצאה מן הפגיעה. מערכת גלאי העשן אינה פועלת.

עובדי מחלקת החשמל בעיריית נצרת עילית עובדים בשעות אלה באצטדיון במטרה לתקן את הנזקים שגרמה מכת הברק. "הנזק יכול היה להיות הרבה יותר גרוע", סיפר אחד העובדים. עמודי התאורה והפנסים לא ניזוקו.

"אני מעריך שעד יום שישי הכול יתוקן, ולא תהיה בעיה במשחק עם בית"ר שמשון", אמר יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, שאומר: "בסך הכול זה סיפור לא נעים, אבל כל עוד מדובר בנזק ברכוש ולא בבני אדם, אנחנו מתנחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully