וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה אם פניה לא היה משיג שוויון?

28.10.2008 / 19:01

למרבה המזל, קומישינר ה-MLB התכונן מראש לאפשרות שמשחק בוורלד סירייס "יוכרע" לפני סיומו. משחק 5 לא יושלם גם הלילה

משחק הוורלד סירייס החמישי בסדרה בפילדלפיה הופסק במצב של 2:2 באינינג השישי ויחודש מהנקודה שבה הופסק. כרגע עדיין לא יודעים מתי זה יקרה, משום שבפילדלפיה ממשיך לרדת גשם עז.

במצב הנתון די ברור שהמשחק יימשך, כפי שקורה גם במשחקי ליגה רגילים, אולם מה אם טמפה ביי לא הייתה משווה את התוצאה ופילדלפיה הייתה מובילה 1:2 בסיום ששת האינינגים? על פי חוקי הליגה, משחק הופך לרשמי לאחר 4.5 אינינגים, זאת אומרת שהפיליז היו מנצחים ו... זוכים בוורלד סירייס עם הכרזה רשמית מחוץ למגרש.

לא הפיליז ולא הרייז רצו שזה יקרה, כמובן. למרבה המזל, לקומישינר באד זליג הייתה תוכנית שהכין מבעוד מועד. "כל משחקי הוורלד סירייס יימשכו עד שיושלם המשחק על המגרש", אמר זליג במוצאי שבת, כשהוא מתייחס לאפשרות הזו, של הפסקת משחק כתוצאה מגשם. הצהרתו של זליג מנעה כל דיון היפותטי בשאלה של הכרזה מחפירה על האלופה.

זליג לקח החלטה נכונה, כמובן, גם אם מנוגדת לתקנון. גם ה-GM של פילדלפיה, פאט גיליק, יודע שזו לא הדרך: "זה בהחלט היה נתון לשיקול דעתו של הקומישינר. רצינו שהמשחק ישוחק, רצינו גם שיגיע לסיומו". דבר אחד שאין בו ספק - למשחק לא היה ערך ספורטיבי דקות ארוכות, ולא בטוח שהחבטה של פניה, שהכניסה את בי ג'יי אפטון הביתה, הייתה נרשמת בתנאים אובייקטיביים יותר.

השאלה הגדולה כעת היא במי יבחר צ'רלי מנואל, מאמן הפיליז, לעלות להגיש בהמשך המשחק. הוא יכול ללכת עם ברט מאיירס, שיועד לפתוח במשחק 6, או עם ריאן מדסון, מגיש הבולפן הבכיר שלו שגם פתח בעברו. מבחינת ג'ו מאדון, מאמן הרייז, ההחלטה צפויה להיות קלה יותר, כשכנראה יעלה את דייויד פרייס לגבעה. המשחק, בכל מקרה, לא יושלם גם הלילה בשל הגשמים בפילדלפיה, ויש סיכוי שהסדרה תגלוש לנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully