וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עובד חוזר לסגל הפועל ת"א

קרן שמש

28.10.2008 / 13:25

יוזמה הדדית של הקשר ושל אלי גוטמן, יחד עם אי שביעות הרצון מהחלק הקדמי, הובילה לשיחה ולחזרה. שינויים בהרכב לקראת גביע הטוטו

ראובן עובד, שלא התאמן עם הפועל תל אביב מתחילת העונה, צפוי לשוב מחר לאימונים ומאוחר יותר לסגל הקבוצה, זאת לאחר שקיים היום (שלישי) שיחה עם אלי גוטמן לאחר אימון הבוקר של הקבוצה.

כזכור, בקיץ האחרון החליט גוטמן החליט לוותר על שירותיו של עובד למרות שזה מחזיק בחוזה לעוד שנה וחצי ובהפועל תל אביב נתנו לו את ברכת הדרך לחפש לעצמו קבוצה אחרת, אבל הקשר התקשה לעשות זאת, נשאר במועדון, ובשבועות האחרונים לא התאמן במסגרת מסודרת. אגב, גם מאור פרץ, שהושאל בשנה שעברה להפועל קרית שמונה והעונה לא היה בתוכניות של גוטמן, שב להתאמן עם הקבוצה.

מאז תחילת העונה קיימת אצל הצוות המקצועי אי שביעות רצון מיכולתו של דמיטאר טלקיסקי, שאף הוחלף מספר פעמים בשלבים מוקדמים יחסית של משחקים ונראה חסר חשק. שחקנים נוספים מהחלק הקדמי של הקבוצה הראו גם הם חוסר יציבות ונראה שכל אלו היו בין הסיבות לחזרתו של עובד לתמונה.

שינויים בהרכב לקראת גביע הטוטו

תחת גשם שוטף ערכה הבוקר הקבוצה אימון מסכם לקראת המפגש מול הפועל פתח תקווה מחר במסגרת משחקי גביע הטוטו. אלי גוטמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב עמו פתח במשחק האחרון מול בני יהודה. דאגלס דה סילבה, שסובל מפציעה בקרסול, יפנה את מקומו ליהודה חוטה הצעיר. בעוד יגאל אנטבי יזכה למנוחה וגל שיש יפתח במקומו.

שי אבוטבול, שלא פתח במשחק האחרון, צפוי לפתוח מחר, כאשר ביברס נאתכו יירד לספסל. ערן זהבי יפנה את מקומו לטובת עידן סרור, וסמואל יבואה יזכה למנוחה (מהראן לאלה יוצב במקומו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully