וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלישע לוי הוכיח שהוא ראוי לקבוצה גדולה"

28.10.2008 / 11:59

שחקני מכבי חיפה מפרגנים למאמן שספג ביקורות: "לא הרבה יודעים לאמן קבוצות קטנות וגדולות". קטן: "לא לוקחים אליפות לאחר המחזור ה-7"

בבוקר שאחרי הניצחון על מכבי תל אביב, במכבי חיפה יוצאים להגנתו של המאמן אלישע לוי, שספג בתחילת העונה ביקורות לא מעטות על העובדה שאימן עד כה קבוצות קטנות. "הניצחון אתמול על מכבי הוכיח לכולם שטביעת האצבע שלו במכבי חיפה אינה מקרית", אמרו במועדון. גם השחקנים גיבו את המאמן. "אלישע הוכיח שהוא ראוי לאמן קבוצה גדולה", אמר אחד מהם כבר לאחר המשחק אתמול.

"אין הרבה מאמנים שיודעים לאמן גם קבוצות גדולות וגם קטנות. רבים מהמאמנים שלו 'נתקעו' בשלב מסוים בקריירה שלהם כאשר עשו את המעבר הזה. אלישע מוכיח שבזכות אופי ונחישות אפשר להצליח. הוא שונה מכל מאמן אחד שאנחנו מכירים".

בחיפה שוקלים כעת להאריך את החוזה של לוי בעונה נוספת. במועדון מעריכים שההצעה הרשמית של יעקב שחר להארכת החוזה תוגש רק במחצית השנייה של העונה, לאחר שהקבוצה תבסס את מעמדה בצמרת הגבוהה.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו אתמול ת'מבינקוסי פנטאני (ערך הבוקר אימון חלקי) ויניב קטן (נפצע אתמול במשחק ולא ישחק מחר מול מכבי נתניה בגביע הטוטו). גם ליאור רפאלוב ואייל גולסה קצרו מחמאות. למרות שני השערים שספגה הקבוצה, לוי היה מרוצה ממשחק ההגנה. הבלם דקל קינן אמר אתמול כי הגשם הכבד שהתגבר לאחר הבקעת השער השלישי הפריע לשחקנים לנהל את המשחק.

לפני אימון הבוקר התייחס יניב קטן לניצחון אמש. "מוקדם מדי לדבר על אליפות", אמר השחקן. "לא לוקחים אליפות אחרי המחזור השביעי. יש לנו עוד הרבה אלמנטים שצריך להשתפר בהם והליגה עוד ארוכה. יש לנו צעירים מאוד מוכשרים. אין ספק שאם הם לא היו מוכיחים את עצמם אלישע לא היה נותן להם הזדמנות". על הקהל שגדש את האצטדיון אמר קטן: "אני שמח שהקהל נהנה, היה כיף לשמוע אותו קורא בשמי. הפעם האחרונה ששמעתי את זה הייתה מזמן".

החלוץ הנבחן רז כהן (18), מהפועל רעננה, שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully