וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "מאחל לישראל שתגיע למונדיאל"

דור בלך

28.10.2008 / 11:26

נשיא פיפ"א ספ בלאטר, המבקר במזרח התיכון, הניח אבן פינה לבית הנבחרות ואמר: "אני עוקב אחריכם ויודע שהכדורגל שלכם התקדם"

נשיא פיפ"א ספ בלטאר הגיע הבוקר לקיבוץ שפיים כאורח הכבוד בטקס הנחת אבן הפינה לבית הנבחרות שיקום שם בעוד כשנה וחצי. "הכדורגל בישראל התקדם מאוד בשנים האחרונות והגיע לרמה ראויה להערכה", החמיא השוויצרי. "אני שמח שיש לי חלק, גם אם קטן, בהתקדמות הזו".

לאחר שנים של נדידה בין כפר המכביה למלון דן בקיסריה, החליטו סוף כל סוף בהתאחדות על הצטרפות לעולם המודרני והקמת בית לנבחרת, שישמש את כלל נבחרות ישראל בכדורגל. בקיבוץ, שכבר היום מארח כנסים וטקסים של ההתאחדות, יוקם קומפלקס אשר יכלול מספר מגרשי אימון, שני מגרשי משחק, בתי ההארחה ומתקנים מתקדמים לאימון ולמידה.

"תוך שנה וחצי יעמוד פה קומפלקס לשחקני נבחרות ישראל שלא יצטרכו יותר לנדוד ממקום למקום וממתקן למתקן. מדובר בטיפוח דור העתיד ואני בטוח שהשקעה שכזו תקדם את הכדורגל הישראל", הבטיח יו"ר ההתאחדות אבי לוזון.

"יש לי חלום", חיקה לוזון את מרטין לותר קינג, "שנבחרת ישראל תופיע בטקס הפתיחה בדרום-אפריקה". בלטאר השיב לו כי " אני אמנם צריך לשמור על נייטרליות, אבל אני מאחל לישראל שתעפיל למונדיאל הקרוב".

בלטאר גם הבטיח כי המונדיאל אכן יתקיים בדרום אפריקה. "למרות המשבר שם אין בעיות עם ההכנות. גם הנשיא שככל הנראה יבחר בבחירות הקרובות התחייב בפני לנושא וכן אני לא מודאג. עיות הלוגיסטיקה נפתרו ואני אופטימי בקשר להכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully